سه کتاب در بروجرد رونمایی شد

شناسه خبر : ۱۱۰۱۶۳ پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۰

بروجرد - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: کتاب های "در آرایشی سبز" ، " طوفان یادگیری جدول ضرب در هشت ثانیه" و "تل تی نی" در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نادر ارجمندی افزود: کتاب شعر در آرایشی سبز اثر حجت اله منیری، مجموعه غزل هایی است که در حوزه آیینی به رشته نظم کشیده و برخی مضامین اجتماعی و انتقادی نیز چاشنی موضوع اصلی و محوری آن واقع شده است.

وی اظهار داشت: کتاب سخنگوی طوفان یادگیری جدول ضرب در هشت ثانیه نوشته مجید یاراحمدی و فاطمه یاراحمدی به شیوه نوین و همراه با فناوری جدید طراحی و تدوین شده است که تمامی حواس پنجگانه دانش آموزان را برای یادگیری بکار می گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: برای استفاده از این کتاب ابتدا باید نرم افزار مخصوص آن را نصب سپس با گرفتن دوربین گوشی مقابل صفحات کتاب از محتوای هوشمند آن استفاده نمود.

ارجمندی با بیان اینکه کتاب شعر تَلِ تِی نِی اثر مجتبی کاظمی نژاد است ادامه داد: تَلِ تِی نِی به معنای شاخه خشکیده مجموعه اشعاری به زبان های لری، لکی و فارسی با مضامین عاشقانه، اجتماعی، طنز و در قالب غزل، مثنوی و ترکیب بند است. 

به گزارش خبرنگار موج خبر از ابتدای امسال تاکنون بیش از هفتاد جلد کتاب در مرکز اسناد و مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شده است.