گل‌باران «نفت آبادان» در لرستان/صعود مقتدرانه خیبر به جمع هشت تیم

شناسه خبر : ۱۰۹۷۶۸ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۲

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی موفق شد با نتیجه پر گل پنج بر یک از سد مهمان خود صنعت نفت‌ آبادان بگذرد و به جمع هشت تیم نهایی راه یابد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، خیبر خرم‌آباد عصر امروز دوشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی میزبان تیم نفت آبادان بود که در پایان برابر این تیم به یک برد پرگل دست یافت.

از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه ۲۷ دی‌ماه خیبر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتری بود و در پایان موفق شد با کسب نتیجه ۵ بر یک پیروز میدان باشد.

مهرداد قنبری در دقیقه ۲۸، حمید طاهری فرد در دقیقه ۵۰، امیررضا احمدی در دقیقه ۷۲، میلاد غریبی در دقیقه ۸۲ و فرزاد محمدی در دقیقه ۹۳ گل‌های تیم خیبر را به ثمر رساندند. تک‌گل صنعت نفت آبادان هم توسط یزدان کبیری در دقیقه ۳۹ به ثبت رسید.

خیبر در مرحله سوم و چهارم این مسابقات به ترتیب با یک گل برابر شهرداری همدان و با نتیجه ۳ بر یک برابر مس شهربابک به برتری رسیده بود. صنعت نفت هم در مرحله چهارم ۱-۳ شمس آذر قزوین را شکست داده بود.

در مرحله یک‌هشتم فصل گذشته جام حذفی نیز خیبر خرم‌آباد به صنعت نفت آبادان خورد و این تیم را با یک گل شکست داد تا به مرحله بعدی صعود کرد.

یاران ویسی در دوره قبل این رقابت‌ها تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفتند. در این مرحله تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و خیبر خرم‌آباد ۲ مرداد ۱۴۰۰ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی درنهایت با پیروزی چهار بر سه ملوان در ضربات پنالتی به پایان رسید.

سفیدپوشان خرم‌آباد با این پیروزی موفق شدند تا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی قرار گیرند.