دستگیری ۶ سارق سابقه‌دار و اخبار کوتاه انتظامی لرستان

شناسه خبر : ۱۰۹۷۱۱ یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۵

خرم‌آباد - دستگیری ۶ سارق سابقه دار در ازنا و الیگودرز و کشف محموله ۱۰ کیلوگرمی ماده مخدر تریاک در خرم آباد از جمله اخبار کوتاه انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۲۶ دی ماه است.

دستگیری سارق سابقه دار در الیگودرز

به گزارش موج خبر فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان الیگودرز بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: ماموران با گشت های محسوس و نامحسوس موفق شدند یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در سطح شهر الیگودرز شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند که در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و مقادیر اموال مسروقه از وی کشف شد.

دستگیری پنج سارق در ازنا

فرمانده انتطامی ازنا ازدستگیری پنج سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حمید نجفی نوری" بیان داشت: درپی چندین فقره سرقت منزل و مغازه درسطح شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی  تحقیقات گسترده ای را به صورت محسوس و نامحسوس انجام دادند که در نهایت منجر به دستگیری پنج سارق شد.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند و مقادیری ازاموال کشف شده تحویل مال باختگان شد و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف پراید حامل تریاک در ورودی خرم آباد 

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی حمل مقادیری مواد مخدر توسط خانمی با یک دستگاه پراید در محورهای جنوبی خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی" اظهار داشت: ماموران با تشکیل اکیب ویژه سوداگرمرگ را در ورودی خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند و  در بازرسیی از پراید مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.