آزاد راه «پل زال» - خرم‌آباد مسدود شد

شناسه خبر : ۱۰۹۶۴۶ جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

پلدختر- به دلیل شدت بارندگی و همچنین ریزش کوه، بخش‌هایی از آزاد راه «پل زال» - خرم‌آباد مسدود شد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، به دلیل شدت بارندگی، آورد آب و ریزش کوه محور آزاد راه «پل زال» - خرم آباد در مسیر «کرکی» از «میانکوه» غربی پلدختر مسدود شد، قسمت دریافت عوارضی این آزاد راه در کیلومتر ۱۲ در محاصره آب قرار گرفت.

بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا و مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور آزاد راه «پل زال» - خرم آباد در کیلومتر ۱۲ از ساعت ۱۷:۰۰ امروز جمعه مورخ ۲۴ دی ماه به علت ریزش کوه و آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

بنابراین گزارش اکنون برای رفت و آمد وسایل نقلیه سبک و سنگین مسیر جایگزین جاده قدیم «پل‌زال» - پلدختر - خرم‌آباد تعیین شده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده طول خودروهای سبک و سنگینی که در این بخش از آزاد راه «پل زال» - خرم آباد در راه بندان مانده‌اند به چندین کیلومتر می‌رسد.

روح االله شریف زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر اظهار داشت: اکیپ‌هایی از راهداران استان و تعمیر و نگهداری آزاد راه «پل زال» - خرم آباد به محل اعزام و تلاش برای بازگشایی این محور در حال انجام است که تا ساعات آینده محورهای مسدود شده بازگشایی خواهند شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شدید باران چهار تیم راهداری و ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی معمولان، پلدختر، «پل تنگ» و گردنه «طول کش» مستقر و در حالت آماده باش کامل به سر می‌برند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر از هموطنان خواست در این شرایط جوی حتی الامکان از سفرها و رفت و آمدهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند.