واکسیناسیون ۲۰۰۰ لرستانی علیه کرونا توسط هلال‌احمر

شناسه خبر : ۱۰۸۱۳۸ یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷

معاون جمعیت هلال احمر لرستان از واکسیناسیون ۲۰۰۰ نفر علیه کرونا در این استان خبر داد.

شهاب احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، با اشاره به عملکرد معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت اظهار کرد: طی شش ماهه اول امسال علی‌رغم شیوع کرونا و کم شدن مراجعین طی این مدت ۲۵۰ نفرجلسه و ۱۷ بیمار در واحد فیزیوتراپی شهرستان خرم‌آباد ویزیت شدند.

وی با بیان اینکه در بروجرد نیز به ۷۶۰ نفرجلسه خدمات‌دهی شده است، افزود: با توجه به اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی به جمعیت مبنی بر برپایی بیمارستان صحرایی جهت ارائه خدمت به بیماران با ارسال سریع سامانه بیمارستان سریع‌الاستقرار به ۱۴۶۰ بیمار در شهرستان سلسله هم خدمات ارائه شده است.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به دستور جمعیت کشور و اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی، واکسیناتورهای این جمعیت در شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، بروجرد و ازنا با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون ۲۰۰۰ نفر را واکسینه کردند.

به گفته احمدوند در برخی شهرستان‌ها نیز به صورت سیار کار واکسیناسیون انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی به عملکرد واحد مامایی خرم‌آباد نیز اشاره کرد و افزود: طی این مدت با ویزیت ۹۶ بیمار به ارائه خدمت پرداخته و البته بخشی از اقدامات این واحد به صورت عام‌المنفعه در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/