اعزام بیش از ۷ هزار ناوگان باری از لرستان به بندر امام(ره)

شناسه خبر : ۱۰۸۱۳۷ یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از اعزام بیش از هفت هزار ناوگان باری از این استان به بندر امام(ره) برای تسریع در حمل کالاهای اساسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، میثم قدمی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: از یازدهم خرداد امسال تا سیزدهم آذر ماه، هفت هزار و ۳۵۶ دستگاه ناوگان باری لرستان برای حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است.

وی گفت: بنا به دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان راهداری مبنی بر ضرورت تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به نقاط مختلف کشور، از یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۰ تا سیزدهم آذر ماه، تعداد هفت هزار و ۳۵۶ دستگاه ناوگان باری از لرستان به بندر امام اعزام شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: مرحله اول این اعزام از یازدهم خرداد ماه تا پایان آبان ماه بود که با اعزام هفت هزار و ۳۷ دستگاه ناوگان از استان‌های موفق در این زمینه بوده ایم‌.

قدمی با قدردانی از تلاش شبانه روزی و همکاری خوب انجمن‌های صنفی، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای استان اظهار داشت: در مرحله دوم این طرح که از یازدهم آذر ماه آغاز شده است نیز تاکنون ۳۱۹ دستگاه اعزام شده است که تا این لحظه علاوه بر تأمین نیاز استان به طور کامل، در تأمین سهمیه مورد نیاز سایر استان‌ها هم نقش قابل اتکایی داشته است.