محرومیت در کوهدشت و رومشکان بیداد می‌کند

شناسه خبر : ۱۰۸۱۳۳ یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت در این شهرستان بیداد می‌کند.

به گزارش موج خبر حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری مسیر پل کشکان به کوهدشت، با بیان اینکه  محرومیت در این دو شهرستان بیداد می‌کند و انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه ما را همراهی کنند،اظهارداشت: پروژه ملی فیبرنوری مسیر پل کشکان به کوهدشت یکی از زیرساخت‌های اساسی ارتباطات است.

وی گفت: فیبرنوری یکی‌از زیرساخت‌های مهم پیشرفت است که امیدواریم با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت‌های تلفن بهبود پیدا کند.

مبلغی بیان کرد: پروژه ملی فیبر نوری مسیر پل کشکان به کوهدشت یکی از زیرساخت‌های اساسی ارتباطات در شهرستان‌های کوهدشت، رومشکان، پل‌دختر و خرم‌آباد بوده و آثار مطلوبی را در زمینه تلفن همراه و صدا و سیما دارد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با بیان اینکه ما تاکنون از یک خط این زیرساخت استفاده می‌کردیم و همه شهرستان‌ها معمولاً دو خط دارند که اگر وضعیتی مانند سیل ۹۸ پیش آمد از آن استفاده شود، افزود: یکی‌از زیرساخت‌های مهم فیبرنوری است که امیدواریم با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت‌های تلفن بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد: چند مطالبه قدیمی مانند اینترنت و سایت تلفن همراه منطقه سپیده‌گل‌گل و اجرا و راه‌اندازی شش نیو سایت و ارتقا ۹ سایت ۲G و ۳G به ۴G، پایش تمام روستاهای کوهدشت و رومشکان، سایت سیار bts برای کوهدشت و رومشکان جهت جلوگیری از قطع ارتباطات در مواقع بحرانی، منطقه گردشگری شیرز و استفاده از اعتبارات USO برای پروژه‌های کوهدشت و رومشکان از درخواست‌های مهم ما است.

 

انتهای پیام/