‍سفر رییس‌جمهور به لرستان فرصتی برای پیگیری مطالبات مردم است

شناسه خبر : ۱۰۷۷۸۴ پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۸

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت:‍ سفر آینده رییس‌جمهور به لرستان فرصت مناسبی است تا مطالبات مردم استان در بخش‌های مختلف پیگیری شود.

به گزارش موج خبر، "فرهاد زیویار" روز پنجشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی سفر آیت الله رییسی به لرستان که با حضور فرمانداران و جمعی از مدیران استان برگزار شد به خبرنگاران اعلام کرد: در جلسه امروز موضوعات مرتبط با اجرای مقدمات سفر آتی رییس جمهور به استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرمانداران گزارشی از وضعیت شهرستان ها ارائه کردند.
وی اظهار داشت: در سفر آیت الله رئیسی و هیات همراه به لرستان برنامه های متنوعی گنجانده شده که شامل دیدار با اقشار مختلف مردمی، بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی و برگزاری جلسات خواهد بود.
به گفته وی برای سفر رییس‌جمهور به لرستان ساعت ها کار کارشناسی و برنامه ریزی مناسب با هدف بهره برداری به نفع مردم استان انجام شده است.
زیویار خاطرنشان کرد: تکمیل سدها و راه آهن استان در حوزه های نیرو و راه و شهرسازی را می توان به عنوان پروژه های مهم در سفر آتی رییس جمهور به استان مطرح کرد.
وی در پایان یادآور شد: در موضوع سفر رییس‌جمهور به لرستان لازم است نگاه مسوولین مطالبه گرایانه، استانی و در راستای انتفاع تمام مردم استان باشد.