گروگان 22 ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد

شناسه خبر : ۱۰۷۷۷۵ پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹

فرمانده انتظامی لرستان از آزاد شدن گروگان 22 ساله از چنگال آدم ربایان خبرداد.

به گزارش موج خبر، سردار "یحیی الهی" روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: یکم آذرماه سال جاری، ماموران پلیس لرستان از ربوده شدن جوان ۲۲ ساله کوهدشتی توسط اعضای یک باند سه نفره در پایتخت و انتقال وی به خرم آباد مطلع شدند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: بلافاصله ماموران با تشکیل تیم ویژه با بررسی های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی محل اختفای گروگان را دریکی از محله های اطراف خرم آباد شناسایی و با عملیاتی غافلگیرانه جوان ۲۲ ساله را آزاد کردند.

وی با اشاره به دستگیری هر سه عضو این باند گروگان گیری ادامه داد: این افراد دارای سوابق متعدد کیفری از جمله، شرارت، تیراندازی و جرایم سایبری هستند.

سردار الهی گفت: طبق اظهارات گروگان، یکم آذرماه سال جاری چند فرد ناشناس به علت اختلافات مالی او را از تهران ربوده بودند و به محله ای در خرم آباد منتقل و حبس کرده اند.

وی با بیان اینکه در مخفیگاه گروگان گیران ۲ قبضه سلاح کمری، مقادیری خشاب و فشنگ، تعدادی گوشی و تبلت و یک دستگاه خودرو سواری آزرا کشف شده است افزود: اعمال مجرمانه از دید پلیس مخفی نخواهد ماند و به مردم توصیه می شود هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/