سرچشمه زاینده رود ربطی به لرستان ندارد/ چون می‌دانستم به استان ما مربوط نیست ورود پیدا نکردم

شناسه خبر : ۱۰۷۷۵۵ چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرچشمه زاینده رود ربطی به لرستان ندارد، گفت: اگر در خصوص تجمع اصفهان موضع گیری نکردیم چون دلیلی نداشت، اصلا تجمع ربطی به لرستان نداشت.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی در آیین افتتاح پارک تاریخی یاس، نسترن و مدافعان سلامت با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌ها عدالت در توزیع خدمات شهری است، عنوان کرد: به هر دلیلی در شهرهای مختلف شاهد رعایت نکردن عدالت در توزیع خدمات شهری هستیم، در بعضی از  قسمت‌ها خدمات شهری بیشتر، در مناطقی کمتر و در برخی جاها اصلا دیده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از هدف گذاری‌ها شهرداری و شورای شهر ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌ی باشد،  چراکه حدود دوازده منطقه حاشیه‌ی خرم‌آباد از کمترین امکانات شهرداری هم برخوردار نیستند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضع درآمدی شهرداری درآمدزایی و  کمک گرفتن از بخش خصوصی برای ایجاد امکانات ضروری است.

ویسکرمی افزود: شهرداری و شورای شهر برای درآمدزایی خلاقیت و ابتکار داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع آب استان هم ورود کرد و گفت: ما هم می‌دانیم آب موضوع مهمی است،منتهی کار باید اصولی و علمی پیش برود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی بیان کرد: اگر در خصوص تجمع اصفهان موضع گیری نکردیم چون دلیل نداشت،  اصلا تجمع ربطی به لرستان نداشت.

ویسکرمی ادامه داد: یک طرف دعوا اصفهانی‌ها و یزدی‌ها و طرف دیگر شهرکرد و خوزستان بود، چرا ما بدون دلیل خودمان را درگیر کنیم.

وی افزود : سرچشمه زاینده رود ربطی به لرستان ندارد اگر کمتر گرد و خاک کردیم چون دلیلش را می‌دانم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای در پایان گفت: چندماه دیگر که به عنوان رییس مجمع نمایندگان انتخاب شدم همه وقت و تلاشم را روی آب خواهم گذاشت، اکنون دغدغه‌م راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل از جمله فولاد صدر و پارسیلون است.

انتهای پیام/