۲۶ طرح برای اجرا در بخش کشاورزی لرستان تصویب شد

شناسه خبر : ۱۰۶۶۷۰ شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۸

خرم‌آباد - رییس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان گفت: ۲۶ طرح با اعتباری معادل چهارهزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هفت هزارنفر در ستاد توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان تصویب شد.

به گزارش موج خبر، "اسفندیار حسنی مقدم" روز شنبه در هفتمین جلسه ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی لرستان اظهار داشت: امور مربوط به صدور مجوزها و پروانه های این تعداد طرح در دست اقدام می باشد و در حال حاضر تعداد ۱۱ طرح از این تعداد با اعتباریکهزارو۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای یکهزارو۷۰۰ نفر موفق به اخذ تمامی مجوزها شده و عملیات اجرای این طرح‌ها کلنگ زنی و یا عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: در این جلسه با احداث پروژه بزرگ تکمیل زنجیره تولید گوشت ماهیان خاویاری به ظرفیت ۲۰۰ تن خاویار و ۱۰ هزار تن گوشت ماهی خاویاری با حجم سرمایه گذاری یکهزارو۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی یکهزارو۳۶۰ نفر در منطقه رنگین کمان شهرستان پلدختر موافقت شد.
به گفته  حسنی‌مقدم هیاتی متشکل از نمایندگان معاونت بهبود تولیدات دامی، اداره کل دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی و مدیریت جهاد کشاورزی هر شهرستان به منظور احداث واحدهای جدید پرورش مرغ گوشتی و یا توسعه ظرفیت واحدهای مرغداری موجود باید بررسی لازم را به عمل آورند.