یکهزار و ۷۱۸ راس دام قربانی بین نیازمندان لرستان توزیع شد

شناسه خبر : ۱۰۴۶۴۷ یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

خرم‌آباد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: گوشت یکهزار و ۷۱۸ راس دام قربانی با مشارکت مراکز نیکوکاری و خیران بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش موج خبر "جلال شیخ پور" روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: ارزش ریالی دام های ذبح‌شده  توسط نیکوکاران این استان بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان استان توزیع شده است اظهار داشت: توزیع نذورات عید قربان بین نیازمندان استان همچنان ادامه دارد.

شیخ پور عنوان کرد: یک نیکوکار تهرانی با خرید ۱۰۰ راس گوساله برای قربانی و اهدای گوشت آنها به نیازمندان از طریق کمیته امداد اقدام کرده است که این مقدار تا پایان عید غدیر با همکاری دامپزشکی ذبح و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: خیران و هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری یا واریز وجوهات نقدی از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷*، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۹۵ و تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

وی اظهار داشت: در راستای جمع آوری نذورات عید قربان ۲۱۹ پایگاه از جمله دفاتر، پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری در استان راه اندازی شد.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.