امام جمعه بروجرد: دولت به وعده‌های خود درباره خوزستان عمل کند

شناسه خبر : ۱۰۴۶۱۰ جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶

بروجرد - امام جمعه بروجرد گفت: مطالبه مردم خوزستان برای تامین آب شرب و کشاورزی به حق و قانونی است و دولت باید به تعهد و وعده‌های خود در این مورد عمل ‌کند.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: مردم خوزستان حق دارند برای تامین آب مورد نیاز خود در روزهای گرم تابستان اعتراض کنند و دولت باید زودتر از این برای حل این مشکل ورود می‌کرد.

وی اظهار داشت: محصولات کشاورزی مردم خوزستان تشنه هستند و درسال‌های گذشته مردم خوزستان همواره مطالبه حل مشکل آب داشته اما اقدامی جدی در این راستا انجام نشده است.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: رییس جمور منتخب نیز اعلام کرده برای سیستان و بلوچستان و  خوزستان برنامه دارد و امید است این مشکل به زودی برطرف شود.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: امید است مشکل آب مردم خوزستان برطرف شود زیرا در این اعتراضات برخی اغتشاش گر با تخریب اموال عمومی و بیت المال قصد دارند امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی ادامه داد: حساب افراد شرور و حمله کنندگان به اموال عمومی و بیت المال از مردم خوزستان جدا است و اغتساشگرها گروه‌هایی وابسته به دشمن و شناسنامه دار هستند که دولت باید مقابل انها به جد بایستد.

وی تاکید کرد: باید مشکل مردم خوزستان حل شود اما در مقابل آدم کشی، آتش سوزی و حمله افراد شرور به پلیس ایستاد زیرا این اقدامات در خوزستان کار دشمن بوده و باید دولت در این زمینه برخورد و مقابله کند.
حجت الاسلام حسینی افزود: دشمن بیکار ننشسته دشمن و همواره در حال توطئه علیه ایران است و امید است در سایه اتحاد، اطاعت از رهبری و فعالیت دولت منتخب مردمی دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

وی در پایان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد.