امام جمعه الیگودرز: مسوولان از برگزاری مراسم عروسی و عزا جلوگیری کنند

شناسه خبر : ۱۰۴۵۹۳ پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷

خرم‌آباد- امام جمعه الیگودرز گفت: برای کنترل ویروس کرونا مسوولان از برگزاری مراسم عروسی و عزا در الیگودرز جلوگیری کنند.

به گزارش موج خبر، حجت الاسلام سرلک روز پنجشنبه در ستاد مدیریت کرونای این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه  از جمله دلایل مهم تغییر وضعیت شهرستان برگزاری مراسم عروسی و عزا می باشد ، از مسوولان می خواهیم به شدت و بدون مسامحه  با برگزاری اینگونه مراسم برخورد نمایند.
وی افزود: باید صنوفی که زمینه ساز مراسم عروسی هستند ، متوجه وضعیت بحرانی شده  و در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا، تعطیل شوند.
حجت الاسلام سرلک با اشاره به اینکه نماز جمعه در سراسر کشور و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا برگزار می شود ، افزود: در نماز جمعه علاوه بر رعایت دستور العمل های بهداشتی ، هشدارهای جدی هم به مردم ارائه می شود.
وی ضمن درخواست  همراهی  مردم با ستاد مدیریت کرونا افزود: ما هم راضی به تعطیلی بازار نیستیم اما از کسبه و مردم می خواهیم برای جلوگیری از تعطیلی بازار رعایت نموده و از برگزاری مراسم عروسی و عزا و یا حضور در اینگونه مراسم و اجتماعات خودداری نمایند.

در استان لرستان شهرستانهای بروجرد، خرم‌آباد، پل‌دختر، سلسه، دلفان، کوهدشت و الیگودرز در وضعیت قرمز، رومشگان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌های استان در شرایط نارنجی قرار دارند.