رئیس جمهور منتخب با دعوت از رقبا، اخلاق‌اسلامی را به نمایش گذاشت

شناسه خبر : ۱۰۳۳۶۳ جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۲

بروجرد - امام جمعه بروجرد گفت: رئیس جمهور منتخب ملت ایران با دعوت از همه رقبای انتخاباتی خود اخلاق اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد که پایان رقابت آغاز رفاقت برای حل مشکلات کشور است.


به گزارش خبرنگار موج خبر حجت الاسلام سید "علی حسینی" در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به تزریق واکسن ایرانی توسط مقام معظم رهبری گفت: تزریق واکسن ایرانی توسط رهبری یک قدردانی بزرگ از دانشمندان سازنده واکسن ایرانی بود.

وی همچنین با اشاره به احیای چند کارخانه بزرگ در شهرستان بروجرد افزود: احیای کارخانه قند و شکر و کمک فنرسازی ماشین و کارخانه گهر قوطی و احیای کوره های آجرپزی از جمله کارخانه هایی است که با پیگیری رفع مشکل شدند، این کار بزرگی است که باید ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به موج پنجم شیوع ویروس کرونا افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است و باید این ویروس منحوس را دست کم نگیریم تا واکسیناسیون سراسری انجام شود.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز هدف قرار دادن هواپیمای مسابری ایران توسط آمریکا گفت: آمریکای جنایتکار از اینگونه جنایات بسیار مرتکب شده است.

وی اطهار داشت: آمریکا بعد این اقدام جنایتکارانه از کسانی که این اقدام مذبوحانه را انجام دادند تقدیر کرد و با این کار اقدامات جنایتکارانه را ترویج داد.

امام جمعه بروجرد با اشاره شهادت آیت الله صدوقی و خدمات وی در جهت پیشبرد انقلاب، و اشاره به سالروز ربودن سردار حاج احمد متوسلیان توسط صهیونیستها، و سالروز درگذشت دکتر قریب پدر پزشکی کودکان در ایران مطالبی را بیان کرد.