دولت رئیسی از جوانان در مدیریت کشور بهره می‌برد

دولت رئیسی از جوانان در مدیریت کشور بهره می‌برد
شناسه خبـر : ۹۸۴۸۳ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

خرم‌آباد - رئیس ستاد جوانان سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات رییس جمهوری گفت: اینکه آقای رییسی مدام عنوان می‌کند که مشکلات کشور قابل برطرف شدن است دلیل آن اعتقاد داشتن به توان نیروهای جوان و انقلابی است.

به گزارش موج خبر، "امین کیانی" روز شنبه در جمع جوانان حامی سید ابراهیم رئیسی در شهر خرم آباد اظهار داشت: بخش قابل توجهی از جمعیت شهر خرم آباد را جوانان تشکیل داده اند، بنابراین، این شهر نیازمند یک مدیریت جوان است

به گفته وی استان لرستان همانند سایر استان های کشور از منابع طبیعی و پتانسیل بالایی برخوردار است از جمله شهرستان خرم آباد با ظرفیت  بالایی از منابع که از جوانان فعال و پویا برخوردار است که متاسفانه دولتمردان از آنها بهره مند نشده اند.
وی افزود: لرستان یکی از استان های جوان کشور به حساب می آید، اما متاسفانه دولت فعلی با وجود شعارهای انتخاباتی اش که حامی جوانان بود از جوانان در مدیریت کشور استفاده نکرد و این استفاده نکردن باعث به وجود آمدن مشکلات اقتصادی این روزهای کشور شده است.
کیانی خاطرنشان کرد: جوانان کشو بودند که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و همین جوانان در ۸ سال دفاع مقدس از میهن اسلامی دفاع کردند که موجب پیروزی کشور در مقابل دشمنان ایران اسلامی شد، اما متاسفانه دولت فعلی آن طور که باید از جوانان استفاده نکرده است و این روزها شاهد مشکلات گوناگون در کشور هستیم.
به گزارش موج خبر به نقل از ستاد سید ابراهیم رییسی ، سلسله اجتماعات ملی ستاد جوانان آیت الله رئیسی با عنوان فتح المبین در روز ۲۱ خرداد در شهرهای بروجرد و خرم آباد لرستان برگزار شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir