ازدواج جوانان نباید تحت تاثیر مسایل اقتصادی قرار گیرد

ازدواج جوانان نباید تحت تاثیر مسایل اقتصادی قرار گیرد
شناسه خبـر : ۹۸۴۳۱ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

خرم‌آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ازدواج و فرزندآوری جوانان نباید تحت تاثیر مسایل اقتصادی قرار گیرد و باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی جوانان چاره اندیشی شود.

به گزارش موج خبر "محمود ثمینی" روز شنبه در رزمایش بزرگ توزیع یک هزار دستگاه وسایل سرمایشی و ۴۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد لرستان بیان کرد: استعدادهای بسیار زیادی در افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نهفته است که باید با شناسایی و حمایت این افراد جهت توانمندسازی آنان اقدام شود.

وی با بیان اینکه حمایت جوانان نهادهای تحت پوشش ضرورتی انکار ناپذیر است اظهار داشت: براساس ضرورت جوان سازی جامعه باید شرایط زندگی جوانان تسهیل شود و جوانان به امر فرزندآوری ترغیب شوند.

ثمینی با بیان اینکه زاد و ولد در لرستان اصلا شرایط مناسبی ندارد، ادامه داد: ازدواج ها باید افزایش یابند و در امر تسهیل ازدواج و زندگی جوانان، تشویق و ترغیب آنان به امر ازدواج برنامه ریزی شود زیرا که ایران مقتدر نیازمند نیرو و سرمایه جوانی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در راستای جوان سازی جامعه و رفع مشکلات اقتصادی باید تلاش شود و فرزند آوری نباید تحت تاثیر این موضوع قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰  افزود: پمپاژ تبلیغات دشمنان و استکبار در دلسردی مردم در حضور در پای صندوق های رای در حال انجام است و باید در راستای همراه سازی مردم انقلابی و هوشمند تلاش کنیم و با مشارکت بسیار بالا و پرنشاط انتخاب ۱۴۰۰ برگزار شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir