«فرهنگ سرای اندیشه» الیگودرز تا پایان امسال بازسازی می‌شود

«فرهنگ سرای اندیشه» الیگودرز تا پایان امسال بازسازی می‌شود
شناسه خبـر : ۹۸۳۹۹ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

الیگودرز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بازسازی «فرهنگ سرای اندیشه» می‌تواند بخشی از نیاز جامعه فرهنگی و هنری الیگودرز به فضای مناسب فرهنگی را رفع کند.

به گزارش موج خبر، احمدحسین فتایی در جریان سفر به شهرستان الیگودرز از پروژه‌های نیمه کار و در حال احداث فرهنگی و هنری الیگودرز بازدید کرد و گفت: یکی از بزرگترین موانع پیش روی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کمبود فضاهای تخصصی است که به یک مطالبه عمومی مبدل شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز جامعه فرهنگی و هنری شهرستان به فضای مناسب فرهنگی، بازسازی فرهنگ سرای اندیشه می‌تواند بخشی از این کمبود را رفع می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: رایزنی‌های لازم با فرماندار شهرستان و معاونت امور عمرانی استانداری لرستان در خصوص اعلام همکاری در تکمیل ساخت این پروژه صورت گرفته و امیدواریم روند ساخت آن تا پایان امسال به اتمام برسد.

فتایی در خصوص پروژه کتابخانه درجه یک الیگودرز، گفت: این پروژه از نظر ما به عنوان مجری ساخت، تکمیل شده و آماده بهره برداری است که در اعلام آمادگی اداره کل کتابخانه های عمومی در راستای تجهیز آن، شاهد افتتاح این مرکز فرهنگی خواهیم بود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir