۲ شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در سلسله فعال است

۲ شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در سلسله فعال است
شناسه خبـر : ۹۸۳۸۳ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

خرم‌آباد - دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: ۲ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این شهرستان فعال است تا جرائم مربوطه با جدیت بیشتری پیگیری شود.

یونس آزادپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر اظهار داشت: در حال حاضر شعبه ۱۰۱ کیفری و شعبه سوم دادیاری جهت رسیدگی و برخورد با تخلفات انتخاباتی در شهرستان سلسله فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: با هرگونه رفتاری که منجر به اختلال در روند برگزاری انتخابات و یا آرای مردم و با هر شخصی که مرتکب تخلفات انتخاباتی شود بدون چشم پوشی و با قاطعیت برخورد می کنیم.

وی با اشاره به شناسایی افرادی که سال های قبل پرونده تخلفات انتخاباتی در شهرستان داشته اند افزود: باید زمینه ای فراهم شود که ضمن افزایش وحدت و همدلی میان مردم و افزایش شور و هیجان، انتخاباتی سالم، با حضور حداکثری و در بستری امن برگزار شود.

آزادپور با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی با نامزدهای شوراهای شهرستان و اعضای ستاد آنها بیان کرد: ترتیبی اتخاذ شده است تا سخنرانان خارج از استان بدون انجام هماهنگی های لازم وارد سلسله نشوند.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله با اشاره به فضای مجازی شهرستان و نقش مهم آن در تبلیغات نامزدها، تصریح کرد: یکی از مهمترین کارهایی که در این راستا صورت گرفت، شناسایی و شناسنامه دار کردن کانال های تلگرامی بود که با توجه به فاصله زمانی کوتاه، اقدامات شایسته ای در این مدت صورت گرفت و بیش از ۲۰ کانال و گروه تلگرامی شناسنامه دار شدند.

آزادپور عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته اکنون نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها در بستری امن فعالیت های تبلیغی خود را به منظور جلوگیری از افزایش تجمعات و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می دهند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir