اولین هدف ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی دعوت مردم به انتخابات است

اولین هدف ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی دعوت مردم به انتخابات است
شناسه خبـر : ۹۸۳۵۱ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

خرم‌آباد - مسوول ستاد انتخاباتی امیرحسین قاضی زاده هاشمی (نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) در لرستان گفت: اولین هدف این ستاد دعوت مردم به حضور گسترده پای صندوق‌های رای است و امید می‌رود با شرکت حداکثری در انتخابات بار دیگر پایبندی به نظام اسلامی را ثابت کنیم.

وحید فلاحیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر اظهار کرد: درصد بسیاری کمی وجود دارد که قاضی زاده هاشمی به نفع کسی کنار رود اما باید دید تا روز آخر، جبهه انقلاب چه تصمیاتی را می گیرد اما کنار کشیدن و وحدت لزوما موجب پیروزی نمی شود.

وی افزود: برخی مواقع اخباری را در فضای مجازی مشاهده می کنیم که عده ای آقای قاضی زاده را یک اصلاح طلب می نامند اما ایشان وابسته به جریان انقلاب است.

وی ادامه: بسیاری از برنامه هایی که از سوی نامزدهای ریاست جمهوری عنوان می شود، در گذشته توسط قاضی زاده هاشمی مطرح شده است و اکنون در مناظره ها کمترین تخریب بین نامزدها متوجه این نامزد انتخاباتی است.

فلاحیان با تاکید بر استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی تصریح کرد: اگر سخنان قاضی زاده هاشمی به گوش مردم برسد بدون شک به او رای می دهند.

وی همچنین اضافه کرد: ناعدالتی ها موجب می شود مردم به نظام بدبین باشند، گلایه های مردم هم به حق است اما دشمنان نظام تلاش می کنند مشارکت در انتخابات پایین باشد.

وی همچنین گفت: لرستان دارای ظرفیت های بیشماری است که برای بهره مندی از این فرصت ها برنامه ریزی دقیق صورت نگرفته است، در این میان استفاده از نیروی انسانی مغفول مانده که برای رشد و توسعه، حلقه ای با محوریت تمامی استان ها طراحی شده است.

فلاحیان افزود: این حلقه از سه سال گذشته برنامه ریزی شده که یک طرح ۲۰ ساله است و قاضی زاده هاشمی بهترین و مدون ترین برنامه را برای آینده کشور ترسیم کرده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir