حضور گسترده مردم در انتخابات توسعه کشور را بدنبال دارد

حضور گسترده مردم در انتخابات توسعه کشور را بدنبال دارد
شناسه خبـر : ۹۷۹۳۰ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

خرم‌آباد - رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رییسی ( نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب رشد، توسعه و شکوفایی در کشور می‌شود.

به گزارش موج خبر "حامد ویسکرمی" روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم  که مشارکت حداکثری در انتخابات صورت گیرد زیرا که  نقش مشارکت بالای عمومی بر سر کار آمدن دولتی مقتدر در عرصه ملی و بین المللی موثر خواهد بود.

به گفته وی  حضور مردم در انتخابات کلید رهایی از مشکلات معیشتی خواهد بود همچنین موجب اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی می‌شود اگر مردم در انتخابات حضور پیدا کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند کشور و استان لرستان در ریل توسعه خواهد افتاد.

لرستان دومین استان بیکار در کشور است و تاکنون اقدامات لازم برای اشتغال جوانان صورت نگرفته که انتظار می رود در دولت آینده به این قشر توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه در دولت آقای رئیسی واحدهای نیمه تمام تکمیل و واحدهای راکد بازگشایی خواهد شد ادامه داد: عدم توانایی در جذب سرمایه گذاری یکی از مشکلات در لرستان می باشد در این راستا می‌توان با ارتباط با سفارت خانه ها و دفاتر کنسولگری در حوزه سرمایه‌گذاری موجب جذب سرمایه گذاران خارجی شد.

ویسکرمی گفت: سید ابراهیم رئیسی به عنوان یک کاندید اصلح فرد مورد نظر و اصلح برای کسب ریاست قوه مجریه می باشد چرا که ایشان کارنامه درخشان مدیریتی در مسئولیت‌های گذشته را دارا است.

وی اظهار داشت: آقای رئیسی به ظرفیت‌های درون‌زا کشور معتقد است چرا که موجب شکوفایی و ایجاد اشتغال می شود، او عدالت خواه و عدالت طلب می‌باشد، مردم لرستان برای حرکت در مسیر توسعه و رفع بیکاری نیاز به رئیس جمهوری دارند که عدالت طلب باشد.

ویسکرمی گفت: آقای رییسی دارای چنین شاخصه هایی است و به عنوان یک فرد عدالت محور مناطق کم‌برخوردار را مورد توجه قرار می‌دهد، با یک مدیر جهادی امکان بروز فرصت ها وجود دارد.

وی با اشاره به ۴۳ ستاد مردمی سید ابراهیم رییسی در لرستان افزود: تعداد بالای ستادهای یک نامزد انتخاباتی نشان از اقبال مردم است، همه ستادهای آقای رئیسی هم‌دل و یک‌صدا هستند و از امروز تمامی بنرهای ایشان از سطح شهرها جمع‌آوری خواهد شد و هزینه آن صرف امور نیازمندان می‌شود چرا که هدف این نامزد انتخاباتی که خدمت به مردم می باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir