قاتلان فراری ۲ برادر الشتری دستگیر شدند

قاتلان فراری ۲ برادر الشتری دستگیر شدند
شناسه خبـر : ۹۱۹۴۳ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲ قاتل فراری که هفته گذشته اقدام به قتل ۲ برادر بی گناه در الشتر مرکز شهرستان سلسله کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش موج خبر سردار"یحیی الهی" روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری چند روز پیش در یکی از خیابان های الشتر و به قتل رسیدن ۲ نفر، شناسایی و دستگیری قاتلان به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم های ویژه و انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، محل اختفای متهمان در"سلسله" شناسایی شد و با هماهنگی قضائی، سحرگاه امروز طی یک عملیات ضربتی ۲ قاتل و شرور سابقه دار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ماموران در عملیاتی دیگر ۹ نفر محرک و مسببین اصلی این درگیری را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته قاتلان به جرم خود با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند و شناسایی و دستگیری همدستان آنان ادامه دارد.

سردار الهی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با انگیزه قدرت نمایی و رعب و وحشت موجب قتل این ۲ شهروند بی گناه شده اند، ضمن تشکر از همکاری خوب مردم و دستگاه قضا گفت: هرگونه ناامنی و درگیری مسلحانه خط قرمز پلیس است و با هنجارشکنان قاطعانه برخورد خواهد شد. 

۲۳ اردیبهشت ۲ برادر که در حال عبور از خیابانی در منطقه "عادل آباد" بودند به دلیل قرار گرفتن در محل درگیری مسلحانه عده ای از اراذل و اوباش با اصابت گلوله جان باختند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir