کارگران حاضران در عرصه انتخابات

کارگران حاضران در عرصه انتخابات
شناسه خبـر : ۹۱۸۷۸ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰

بروجرد - کارگران همواره در همه صحنه‌های این انقلاب حضور داشته و در انتخابات های گذشته با حضور پرشور خود و انتخاب آگاهانه سربلندی و عزت این نظام و سرزمین اسلامی را رقم زده‌اند.

به گزارش موج خبر، مشارکت حداکثری کارگران در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می تواند از آلام و دردهای جامعه‌ کارگری کم کند، انتخابات ریاست جمهوری که پیش رو داریم می‌تواند روزهای سرنوشت سازی را برای کشور رقم بزند و این مهم تنها با همراهی و همدلی میسر است.

کارگران در چهل سال گذشته با تلاش و کوشش بی وقفه خود چرخ اقتصاد کشور را حرکت داده و در سخت ترین شرایط دست از تلاش و کوشش مضاعف خود برنداشته اند.

کارگران، ستون فقرات کشور هستند و بایستی در معادلات سیاسی و اقتصادی، درنظر گرفته شوند و این مهم مستلزم آن است که خودشان هم در صحنه‌ها حضور داشته باشند و عقب نکشند.

این قشر از جامعه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با چشمان باز و بصیرت بالا با تحقیق و پژوهش یک فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد و مانند دیگر اقشار جامعه در این عرصه بزرگ و سرنوشت ساز جامعه شرکت می‌کنند.

یکی از کارگران کارخانجات نساجی بروجرد در گفت و گو با خبرنگار موج خبر گفت: شرکت در انتخابات یک امر ضروری است و کارگران نباید با شرکت نکردن در انتخابات سرنوشت چهار ساله خود و جامعه را از دست بدهند.

امیر گودرزی افزود: کارگران یک قشر عظیم در جامعه هستند که می‌توانند با انتخاب یک فرد اصلح و کار بلد و دلسوز به خواسته های صنفی خود برسند و بهتر می توانند به کشور خود خدمت کنند.

وی اظهار داشت: کارگران با آگاهی در انتخابات شرکت می‌کنند و سرنوشت خود را برای مدت چهار سال به دست یک فرد اصلح خواهند داد.

یکی از کارگران کارخانه داورسازی اکسیر بروجرد گفت: دشمنان انقلاب و نظام با اهمیت شرکت کارگران در انتخابات آگاهی دارند لذا همواره این قشر عظیم را با تبلیغات سو خود از شرکت در انتخابات دلسرد می کنند.

علی شاهرخیان افزود: کارگران با توجه به اینکه قشر عظیمی را در جامعه تشکیل می دهند به راحتی می توانند با شرکت در انتخابات در معادلات سیاسی کشور دخیل باشند.

وی اظهار داشت: اگر کارگران در این عرصه سیاسی بزرگ کشور دست روی دست بگذارند ضرر آن اول به سمت کارگران خواهد رسید و خواسته ها و مطالبات شغلی آنان به خطر خواهد افتاد.

رییس شورای اسلامی کار کارخانجات نساجی بروجرد گفت: کارگران به خوبی با اهمیت شرکت در انتخابات آگاه هستند و هیچ‌گاه پشت به این رویداد بزرگ سیاسی کشور نخواهند کرد.

جان محمد ابوالفتحی افزود: کارگران در دولت های مختلف مطالبات زیادی داشته اند که به برخی از آنان رسیده اند و برخی دیگر نیز در طول سالهای گذشته مغفول مانده لذا کارگران باید در انتخاب خود دقت کرده و فردی را انتخاب کنند که بتواند مطالبات به حق کارگری را انجام دهد.

وی اظهار داشت: کارگران با چشم باز و آگاهی کافی از شرایط جامعه در انتخابات شرکت خواهند کرد و سرنوشت چهار ساله خود را با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح رقم خواهند زد.

مسوول بسیج جامعه کارگری شهرستان بروجرد گفت: جامعه کارگری با درک شرایط حساس تاریخ انقلاب اسلامی و هجمه‌ای که از جانب دشمنان علیه نظام وجود دارد گسترده در انتخابات پیش‌رو شرکت می‌کنند.

سرهنگ علی مقدسی در گفت و گو با خبرنگار موج خبر با اشاره به اهمیت انتخابات امسال به خاطر افزایش تحریم‌ها و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان افزود: کارگران بسیجی کارخانجات گوش به فرمان مقام معظم رهبری در انتخابات امسال حماسه می‌آفرینند.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان با جنگ روانی و تبلیغاتی جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات است، ادامه داد: هرچند تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم و کارگران بیشتر می‌شود ولی به رغم تمامی دسیسه‌ها، مردم و جامعه هدف با بصیرت و آگاهی نسبت به اهداف استکبار جدی‌تر در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: کارگران و کارفرمایان با وجود برخی مشکلات اقتصادی دلبسته به کشور و اهداف و آرمان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و راه شهیدان هستند و هیچ‌گاه دست از انقلاب شکوهمند اسلامی و ارزش‌های معنوی و انقلابی بر نمی‌دارند.

سرهنگ مقدسی تصریح کرد: روز ۲۸ خردادماه امسال بار دیگر با حضور گسترده مردم و کارگران بسیجی در پای صندوق‌های اخد رای به یک صحنه باشکوه و ماندگار همدلی مردم و مسوولان با نظام تبدیل می‌شود و  تمامی ترفندهای آمریکا و اروپا همانند گذشته نقش بر آب می‌شود.

وی یادآور شد: قشر بسیج کارگران شهرستان بروجرد در کنار سایر اقشار بسیجی تا لحظه آخر گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و ایستادگی و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و راه شهیدان نشان می‌دهد و با حضور در صحنه‌های مختلف از کشور دفاع می‌کند.

رییس خانه کارگر بروجرد گفت: کارگران باید درخط مقدم انتخابات باشند.

غلامرضا زندی افزود: علیرغم مشکلات زیادی که قشر کارگر دارند و مورد بی توجهی خیلی از مسوولان قرارگرفته و سالهای زیادی است وعده و وعید می دهند و عملی هم نشده اما در انتخابات شرکت می کنیم.

وی اظهار داشت: در انتخابات شرکت می کنیم تا اجازه ندهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند اگر ما کارگران نیایم عده ای فرصت طلب برای ماتصمیم می گیرند.

رییس خانه کارگر بروجرد گفت: افراد فرصت طلب با سرد کردن تنور انتخابات و مایوس کردن قشر زحمتکش کارگر می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

حدود ۲۱ هزار نفر کارگر در کارخانجات و کارگاههای کوچک و بزرگ صنعتی، خدماتی و تولیدی در شهرستان بروجرد مشغول کار هستند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir