برقراری ارتباط با سربازان توسط فرماندهان و کارکنان باید در حد شأن انسانی باشد

برقراری ارتباط با سربازان توسط فرماندهان و کارکنان باید در حد شأن انسانی باشد
شناسه خبـر : ۹۱۷۶۸ دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان این که خوشایندسازی محیط خدمتی از اساسی‌ترین اولویت های فرماندهان است، گفت: سرباران سرپنجه های کارآمد نیروهای مسلح هستند و از دوران دفاع مقدس تاکنون نقش‌های بی‌بدیل و اسطوره‌ای بسیاری را آفریدند.

به گزارش موج خبر،  امیر سرتیپ صباحی فرد در ادامه بازدید از گروه استراتژیک و حساس چابهار، در دیدار چهره به چهره با پرسنل وظیفه این گروه پدافندی گفت: در دنیای امروز، کارایی سازمان‌ها و ارگان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند بنابراین سازمان‌ها سعی می‌کنند با خوشایند سازی محیط خدمت و فراهم کردن رضایت کارکنان، بهره وری را افزایش دهند که در این بین از آنجا که سازمان‌های نظامی با توجه به حساسیت شغلی و اهداف ملی از اهمیت چند برابری برخوردارند، باید سازماندهی و کارایی خود را به حد مطلوب و قابل قبولی برسانند.

وی با تاکید بر اینکه سربازان، نسل جوان جامعه هستند و نسل جوان، تشنه آگاهی و رشد فرهنگی است، خاطر نشان کرد: نحوه برخورد با سرباز و وجود ارتباطات درون سازمانی، یکی از مهمترین عواملی است که در رشد فرهنگی، بازدهی ، بهره وری و کارآیی هر سازمانی مؤثر است؛ برقراری ارتباط با سربازان توسط فرماندهان و  کارکنان باید متناسب و در حد شأن انسانی صورت گیرد که به عنوان بهترین الگوی رفتاری و فرهنگی در سایر اقشار جامعه تعمیم پیدا کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه سربازان پشتوانه قوی در تمامی یگان‌های نیروهای مسلح در هر دورانی هستند، تصریح کرد:  سربازان غیور این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس تاکنون دوشادوش فرماندهان به منظور تامین امنیت و آسایش ملت شریف ایران اسلامی بصورت شبانه‌روزی مشغول مجاهدت از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و نقش‌های بی بدیل و اسطوره ای بسیاری را آفریدند.

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir