مرکز تحقیقات بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح شد

مرکز تحقیقات بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح شد
شناسه خبـر : ۹۱۷۶۲ دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مرکز تحقیقات بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح شد.

به گزارش موج خبر، محمدرضا نیکبخت امروز دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز تحقیقات بهداشت محیط، تحقیقات و پژوهش را باعث اثر بخشی منطقه‌ای دانست و گفت: اینگونه خیز برداشتن به سمت پژوهش و تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی لرستان نوید بخش آینده‌ای روشن است و داشتن مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مسیرها را برای جلوگیری از پراکنده کاری‌ها کانالیزه می‌کند.

وی افزود: ما به دنبال تأمین تجهیزات مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان هستیم و اگر از تحقیقات، فناوری، نوآوری و پژوهش به دور بمانیم، دچار عقب ماندگی در عرصه‌های علمی خواهیم شد که جبران آن بسیار سخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای جهت تجهیز مرکز تحقیقات بهداشت محیط اختصاص یافته است.

در ادامه این مراسم ابراهیم فلاحی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: حمایت‌های دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در زمینه تحقیقات و روند توسعه این بخش از دانشگاه بسیار موفقیت آمیز بوده است و به دنبال تقویت این روند توانسته‌ایم حرکتی رو به رشد در حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه به وجود بیاوریم.

وی خاطر نشان کرد: بخش نرم افزاری، سامانه‌های به روز کننده دیتا بالاخص در مسئله کووید ۱۹ با قدرت آنالیز بالا، آئین نامه‌های پژوهشی و فناوری، در اختیار داشتن ۶ مرکز تحقیقاتی، پیگیری گرفتن مجوز مرکز گوارش و کبد و مرکز نوآوری و فناوری، اخذ مجوز آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی لرستان و… همه کارهایی است که شکل گرفته‌اند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir