صلاحیت ۱۸داوطلب دیگر انتخابات شوراهای شهر پلدختر تایید شد

صلاحیت ۱۸داوطلب دیگر انتخابات شوراهای شهر پلدختر تایید شد
شناسه خبـر : ۹۱۶۲۳ دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

خرم‌آباد - فرماندار پلدختر گفت: اعتراض ۱۸ داوطلب انتخابات شوراهای شهری این شهرستان پس از بررسی مدارک و مستندات وارد بود و صلاحیت آنها تایید شد.

حسن رضاییان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر اظهار کرد: درمرحله اول بررسی صلاحیت ها توسط هیات اجرایی و نظارت شهرستان پلدختر، ۲۹نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر پلدختر تایید و ۱۱ نفر رد صلاحیت شدند.

وی افزود:همچنین در این مرحله ۱۰ داوطلب انتخابات شورای شهر معمولان تایید و ۶ داوطلب  نیز رد صلاحیت شدند.

 فرماندار پلدختر گفت: همچنین در مرحله اول بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر سراب حمام ۱۰ نفر تایید و سه نفر رد شده بودند.

رضاییان به مرحله دوم بررسی صلاحیت ها توسط هیات نظارت استان اشاره کرد و افزود: در این مرحله نیز ۱۰ نفر از داوطلبان شورای شهر پلدختر تایید صلاحیت و سه نفر رد شدند، یک نفر نیز انصراف داد.

 رضاییان یادآورشد: همچنین در این مرحله صلاحیت ۶ داوطلب دیگر برای انتخابات شورای شهر معمولان و ۲ داوطلب دیگر برای شورای شهر سراب حمام تایید شد و با احتساب ۱۸ تایید صلاحیت جدید، تعداد داوطلبان حاضر در رقابت های انتخاباتی شوراهای شهری پلدختر به ۶۷ نفر رسیده است.

فرماندار پلدختر گفت: نتایج رد صلاحیت ها در مرحله دوم به صورت کتبی به داوطلبان اعلام شده است و تا ۲۸ اردیبهشت برای اعتراض مجدد به هیات نظارت مرکزی مهلت دارند.

 ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir