بازگشایی مشروط مشاغل گروه ۲ در الیگودرز

بازگشایی مشروط مشاغل گروه ۲ در الیگودرز
شناسه خبـر : ۸۸۱۹۲ دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

فرماندار الیگودرز از بازگشایی مشروط مشاغل گروه ۲ این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ماشاالله نعمتی در این رابطه گفت : به دنبال همکاری خوب کسبه با ستاد مدیریت بیماری کرونا در تعطیلی بازار و درخواست امام جمعه، اعضای شورای تامین، صمت و اتاق اصناف الیگودرز مبنی بر آغاز فعالیت بازار؛ اخذ مجوز بازگشایی صنوف مشاغل گروه ۲ به صورت آزمایشی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از ستاد استانی مدیریت کرونا گرفته شد.

وی افزود: در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و... این زمان تمدید و محدودیت‌ها کاهش خواهند یافت.

نعمتی ادامه داد : فروشندگان حتماً برای ارائه خدمات به مشتریان از ماسک استفاده کرده و از ارائه خدمات به مشتریانی که ماسک ندارند جدا خودداری کنند. اکیپ‌های بازرسی و نظارت اتاق اصناف به صورت میدانی و به طور مرتب در سطح بازار حضور خواهند داشت و با صنوف ناقض پروتکل‌های بهداشتی و کسبه‌ای که در خارج از زمان ذکر شده اقدام به بازگشایی مغازه خود کنند، برخورد خواهند کرد.

فرماندار الیگودرز تصریح کرد : اجرای طرح مذکور به صورت آزمایشی و برای یک هفته خواهد بود و در صورت رعایت نکات بهداشتی توسط صاحبان صنوف، محدودیت‌ها کاهش و در صورت عدم رعایت، محدودیت‌ها افزایش خواهد یافت.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir