نقش موثر رسانه‌ها در جریان‌سازی/کارگروه‌های تخصصی بسیج ایجاد شد

نقش موثر رسانه‌ها در جریان‌سازی/کارگروه‌های تخصصی بسیج ایجاد شد
شناسه خبـر : ۸۴۱۷ چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

خرم‌آباد- مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در جریان‌سازی، از ایجاد کارگروه‌های تخصصی بسیج دانشجویی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد شرفی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری مهر لرستان در سخنانی با تاکید بر ضرورت تعامل بین رسانه‌ها، تشکل‌های مردمی، نهادهای انقلابی و… اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند مطالبات مردمی را به نحو مطلوبی پیگیری کنند.

وی با اشاره به نقش مؤثر جریان سازی رسانه‌ها، عنوان کرد: می‌توان با استفاده از این ظرفیت رسانه‌ها، مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف را مطرح و زمینه را برای رفع آنها فراهم کرد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها می‌توانند به صورت حرفه‌ای و تخصصی به مباحث مختلف بپردازند، گفت: رسانه‌ها و تشکل‌ها در حوزه‌های مختلف می‌توانند همکاری داشته باشند و به صورت فصلی و ماهانه نشست‌های تخصصی را برای پیگیری مطالبات مردمی برگزار کنند.

شرفی در ادامه سخنان خود از تشکیل تیم‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف بسیج دانشجویی استان خبر داد و گفت: تلاش بر این شده که در این تیم‌های تخصصی از افراد مستعد، توانمند، انقلابی و… استفاده شود.

وی با اشاره به توانمندی این تیم‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف و ایجاد کارگروههای تخصصی در زیرمجموعه آنها، بیان داشت: کارگروه سلامت، کارگروه کشاورزی و… در این رابطه تشکیل شده و به صورت مسئله محور مباحث را پیش می‌برند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر این نیروهای توانمند یک بلوغ نسبی برای انجام یک کار بزرگ را دارند، گفت: استفاده از ظرفیت زنان در حوزه‌های مختلف بسیج دانشجویی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بوده است.

شرفی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و تخصصی با دستگاه‌های مختلف استان از سوی بسیج دانشجویی ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌های همکاری متعددی نیز منعقد شده است.

وی با بیان اینکه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بسیج دانشجویی با نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان، آب و فاضلاب و… تصریح کرد: این اقدامات برای اولین بار بوده که در استان صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به برگزاری رزمایش «مواسات و همدلی» از سوی بسیج دانشجویی لرستان بیان داشت: بسیج دانشجویی لرستان این آمادگی را دارد که با همکاری رسانه‌ها مطالبات مردمی را پیگیری کند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir