خدمات دولت، خدمات نظام است

خدمات دولت، خدمات نظام است
شناسه خبـر : ۸۳۶۲ چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(5 شهریور) در جلسه افتتاح طرح‌های مشترک پروژه های شهرداری خرم‌آباد و آب و فاضلاب استان، اظهار داشت: به دنبال تبلیغات و بزرگنمایی از نوع...

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(5 شهریور) در جلسه افتتاح طرح‌های مشترک پروژه های شهرداری خرم‌آباد و آب و فاضلاب استان، اظهار داشت: به دنبال تبلیغات و بزرگنمایی از نوع فریبنده نباشیم اما اقدامات انجام شده را به خوبی اطلاع رسانی کنیم تا مردم از آنچه که صورت گرفته، مطلع باشند.

 

استاندار لرستان افزود: بیان کردن خدمات لازم است و با تلاش، خدمات دولت را که در واقع خدمات نظام است به درستی اطلاع رسانی کنیم .

 

وی با اشاره به انتشار اخبار سیل گذشته به عنوان مدل اطلاع رسانی به موقع و اثرگذار توسط رسانه ها، تصریح کرد: سیل اخیر خسارت های بسیاری به استان وارد کرد، به گونه ای که حتی برخی داشته های چهل ساله از بین رفت .

 

خادمی کمک های دولت در زمینه سیل به استان را علی رغم تمام محدودیت ها بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در شهر خرم آباد محدوده آبریز رودخانه به شهر نزدیک است و با توجه به شیب مسیر آب با اولین بارندگی شاهد جاری شدن روان آب ها در سطح شهر هستیم که برای رفع این مشکل باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

 

وی بیان کرد: اجرای طرح های آبخیزداری از جمله اقدامات اثرگذار در زمینه پیشگیری از ورود سیلاب به داخل شهر است که تاکنون چند طرح خوب آبخیزداری در بالادست رودخانه خرم‌آباد انجام شده است و با احداث چند سیل بند و سد دیگر می توان از وقوع سیل در آینده جلوگیری کرد .

 

خادمی در ادامه خاطرنشان کرد: پایداری آب شهرها از نکات مهم و اصلی در زمینه بهره برداری از سهم آب استان است که با تخصیص آب سدها می توانیم مشکلات حوزه آب شهری را نیز حل کنیم .

 

استاندار لرستان در پایان این مراسم با حضور در محل پروژه پل بهداری و پروژه آبرسانی به مناطق مرکزی و جنوب خرم آباد، به نمایندگی از سایر طرح های شهرداری خرم‌آباد و آب و فاضلاب استان، در سومین روز از هفته دولت این طرح ها را افتتاح کرد.

پایان پیام/85
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir