تعطیلی ادارات و بانک‌های الیگودرز با شیوع افسارگسیخته کرونا؛ شهر قرنطینه شد

تعطیلی ادارات و بانک‌های الیگودرز با شیوع افسارگسیخته کرونا؛ شهر قرنطینه شد
شناسه خبـر : ۸۳۰۲۹ سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

گروه استان‌ها- در پی وضعیت فوق العاده شیوع کرونا در الیگودرز بانک‌ها و تمامی ادارات این شهر به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل و شهر قرنطینه شد.

به گزارش موج خبر از  الیگودرز ، با توجه به فوق بحرانی بودن وضعیت کرونایی شهرستان الیگودرز شامگاه دوشنبه جلسه فوق العاده ستاد مدیریت کرونا شهرستان الیگودرز با حضور فرماندار و مسئولان مربوطه برگزار شد تا به منظور جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های بیشتری اعمال شود.

در این جلسه مصوب شد که تمامی بانک‌ها، موسسات مالی و ادارات دولتی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان هفته تعطیل و شهر هفته قرنطینه شود.

ماشالله نعمتی فرماندار الیگودرز در این جلسه با اشاره به وضعیت فوق بحرانی شهرستان الیگودرز اظهارداشت: برای حفاظت از  سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم؛ شهر الیگودرز تا پایان هفته قرنطینه می‌شود از این رو نیروی انتظامی موظف است مبادی ورودی را کنترل و از ورود خودروهای غیر بومی و حتی ساکنان روستا به شهر جلوگیری کند.

وی یکی از مصوبات جلسه فوق العاده ستاد مدیریت کرونا شهرستان الیگودرز را تعطیلی بانک‌ها و ادارات الیگودرز  اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا با کمبود امکانات بیمارستانی مواجه هستیم بنابراین عاجزانه از مردم می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان در منزل بمانند.

فرماندار الیگودرز به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید و عنوان کرد: بر اساس مصوبه جدید برای تحویل جنازه اموات از صاحبان عزا ضمانت گرفته می‎شود تا بر اساس دستور العمل‌های بهداشتی و با حضور تعداد محدودی مراسم برگزار شود.

وی تاکید کرد: علی‌رغم تلاش‌های انجام گرفته و همراهی کسبه برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری متاسفانه برخی افراد بدون توجه به مصوبات ستاد کرونا اقدام به برپایی مراسمات عروسی و عزا با جمعیت چند صد نفری می‌کنند که سلامت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/642/ ت

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir