هدف اصلی نفوذ، مقدمه استحاله و براندازی انقلاب اسلامی است

هدف اصلی نفوذ، مقدمه استحاله و براندازی انقلاب اسلامی است
شناسه خبـر : ۸۲۹۵۰ دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: نفوذ مقدمه‌ای برای عرصه‌های دیگر دشمنی است چراکه دشمن از نفوذ آغاز می‌کند و بعد به استحاله می‌رسد و در نهایت نیز براندازی نظام را انجام می‌دهد.

به گزارش موج خبر از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در همایش "جنبش دانشجویی و مقابله با نفوذ" که به مناسبت دوم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه بوعلی تشکیل شد ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: دوم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی است که فرهنگ بسیج فرهنگ کامل برای سعادت دنیوی و اخروی است.

وی با اشاره به اینکه موضوع نفوذ تا وقتی که شکافته و شناسایی نشود به کار خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: دشمن هدفگذاری و راهبردهایی که در نفوذ تعریف کرده را تا حصول به نتیجه پیگیری می‌کند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان بیان کرد: وقتی بحث نفوذ را کالبد شکافی، شناسایی و آسیب شناسی کنیم دشمن در انجام راهبردهای خود ناکام می‌ماند.

در کشور به موضوع نفوذ نگاه کاملی وجود ندارد

وی با بیان اینکه در کشور به موضوع نفوذ نگاه کاملی وجود ندارد، تأکید کرد: برخی فکر می‌کنند که نفوذ در عرصه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است، اما نفوذ یک مسئله ترکیبی است که همه تار و پود و جوانب کشور در عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، ورزشی، روابط بین‌الملل و غیره را در برمی‌گیرد.

ابوحمزه نفوذ را مقدمه‌ای برای عرصه‌های دیگر دشمنی دانست و تصریح کرد: دشمن از نفوذ آغاز می‌کند و بعد به استحاله می‌رسد و در نهایت نیز براندازی نظام را انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: نفوذ به تنهایی نمی‌تواند اثرات مؤثری داشته باشد و نفوذ با مقدماتی آغاز می‌شود.

فتنه 88 از دل جریان 78 بیرون آمد

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان به جریان فتنه سال 78 اشاره کرد و گفت: از جریان فتنه سال 78، حرکت و جریان فتنه سال 88 را به وجود آوردند و افرادی که به عنوان عوامل و گردانندگان فتنه سال 88 بودند در واقع بعد از انقلاب در دوره‌های مختلف مسئولیت‌هایی داشتند.

ابوحمزه با بیان اینکه بحث فتنه مرحله به مرحله است، گفت: نفوذ در دو بخش مسئولان و مردم انجام می‌شود و در بخش مسئولان نفوذ در لایه تصمیم سازان و تصمیم گیران وارد می‌شود.

وی عنوان کرد: بسیاری از اتفاقاتی که در کشور رخ داده از تصمیم سازی شروع شده و زمینه و عرصه‌ای را برای تصمیم سازان ایجاد می‌کند که در برخی این افراد متوجه نمی‌شوند.

فتنه‌گران بعد از 6 سال اظهار ندامت نکرده‌اند

وی بیان کرد: با گذشت شش سال از فتنه هنوز فتنه گران هیچ برگشت و ندامتی نسبت به فتنه گری خود نکرده‌اند و این سوال مطرح می‌شود که چه کسانی انها را به این مرحله کشاندند؟ که پاسخ در بخشی از تصمیم سازان است.

ابوحمزه به بخش دوم نفوذ که مردم و جامعه است اشاره کرد و گفت: مردم نیز موضوع و هدف نفوذ هستند و نخبگان و خواص حلقه واسط بین مردم و مسئولین محسوب می‌شوند، اما خواص بی بصیرت به دنبال دنیاگرایی هستند و در بصیرت ضعف دارند.

وی تأکید کرد: دشمن در بحث نفوذ در بین مردم اینگونه القاء می‌کند که نظام اسلامی کارایی و کارآمدی ندارد و مردم را از آینده انقلاب اسلامی نا امید می‌کنند و گذشته انقلاب را سیاه نمایی کرده و آینده را نیز تیره و تار ترسیم می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: نتیجه کار نفوذ در بین مردم در واقع دلسردی، خستگی و کسل و نا امید شدن مردم از انقلاب اسلامی است تا دیگر نوآوری و خلاقیت نداشته باشند.

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: در 9 ماه پسا توافق هسته‌ای، دشمن به دنبال نفوذ در عرصه‌های سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی است و از نفوذ به صورت گسترده استفاده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این سوال که چرا برخی در جایگاه حقوقی امریکا را به عنوان شیطان بزرگ قبول ندارند؟ بیان کرد: چرا برخی افراد ساده اندیش و ساده لوح هستنذ و نمی‌دانند که تاکتیک‌ها و روش‌های امریکا تغیر کرده و تصور می‌کنند که امریکا بحث براندازی نظام اسلامی را دنبال نمی‌کند.

ابوحمزه خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان باید موضوع نفوذ را در سطح دانشگاه‌ها و همین طور جامعه تبیین و جامعه را نسبت به این موضوع مهم آگاه کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir