۱۷ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی کلاله اختصاص یافت

۱۷ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی کلاله اختصاص یافت
شناسه خبـر : ۸۲۹۴۹ دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کلاله پرداخت شده است.

به گزارش موج خبر از کلاله، سرهنگ یعقوب مصطفی‌لو در حاشیه مراسم افتتاح یک طرح اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 17 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های مختلف در شهرستان کلاله پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان اعتبار 13 میلیارد ریال در قالب عقود اقتصاد مقاومتی و 4 میلیارد ریال برای ایجاد طرح‌های صنایع تبدیلی بوده است.

فرمانده سپاه کلاله عرصه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی سپاه کلاله را پرورش دام سبک و سنگین، قارچ خوراکی، پرورش بلدرچین، پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی، پرورش ماکیان و احداث گلخانه اعلام کرد.

مصطفی‌لو اظهار کرد: 110 نفر بسیجی از این تسهیلات‌ها در شهرستان کلاله بهره‌مند شدند و برای 250 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به طرح افتتاح شده نیز گفت: یک واحد تولیدی صیفی‌جات و خیار گلخانه‌ای در شهرستان کلاله با وسعت 2 هزار مترمربع و اشتغالزائی مستقیم برای 3 نفر به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

فرمانده سپاه کلاله افزود: این واحد گلخانه با پرداخت 250 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان کلاله راه‌اندازی شده و علاوه بر این در حاشیه گلخانه امکانات و تجهیزات کاشت، داشت و برداشت نیز تامین شده است.

مصطفی‌لو گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان کلاله تلاش می‌کند گام‌های اثرگذاری را بردارد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir