فرماندار سلسله: مشارکت کسبه در تعطیلی بازار ستودنی است

فرماندار سلسله: مشارکت کسبه در تعطیلی بازار ستودنی است
شناسه خبـر : ۸۲۴۱۲ شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

خرم‌آباد- فرماندار سلسله گفت: به دنبال اجرای طرح محدودیت‌های قرمز کرونایی، همکاری کسبه و بازاریان شهرستان با ستاد مدیریت کرونا، ستودنی است.

"مرتضی مهدوی کیا" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر، اظهار داشت: مخالف برخورد سخت گیرانه و بگیر و ببند هستیم اما با توجه به وضعیت قرمز شهرستان، طرح اعمال محدودیت های کرونایی مشاغل همچون دیگر شهرهای قرمز بلافاصله در شهرستان آغاز شد که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و کسبه همراه بود.

وی بیان کرد: گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در این مدت تعطیل و صرفا مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت بازارهای روز، بساط گستران و دست فروشان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

مهدوی کیا تاکید کرد: بر اساس اطلاعیه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا مقررات وضع شده در حکم قانون است ضمن آنکه مسوولان و مردم موظف به تبعیت از آن هستند.

وی با اشاره به نقش مهم همراهی مردم در قطع زنجیره انتقال کرونا، گفت: امیدواریم با توجه به همراهی خوب مردم، ظرف این ۲ هفته شاهد کاهش زنجیره قطع انتقال و تغییر وضعیت شهرستان باشیم. 

فرماندار سلسله با قدردانی از خدمات ارزنده نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان، گفت: با تجهیز بیمارستان، بیماران کرونایی نیازی به مراجعه به خرم آباد ندارند و کلیه روند درمانی آنها در شهرستان صورت می پذیرد که قابل تقدیر است.  

شهرستان سلسله در آخرین رنگ بندی شهرستان ها از نظر شیوع کرونا، در وضعیت قرمز قرار دارد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir