تشکیل شورای تحلیل محتوای رسانه‌های محلی در لرستان

تشکیل شورای تحلیل محتوای رسانه‌های محلی در لرستان
شناسه خبـر : ۸۲۰۳۶ جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳

خرم‌آباد - معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بمنظور پشتیبانی از تولیدات رسانه‌ای و رفع موانع، شورای تحلیل محتوای رسانه‌های محلی در این استان تشکیل می‌شود.

به گزارش موج خبر "رضا نیازی" روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: امسال هرگونه حمایت های وزارتی و استانی از جمله اختصاص آگهی منوط به رعایت دقیق قوانین مطبوعاتی، نظم در انتشار، ضریب انتشار بالا، دارا بودن دفتر رسانه ای مشخص و نیروی انسانی بیمه شده خواهد بود.

نیازی با اشاره به تشکیل " شورای تحلیل محتوای رسانه های محلی استان " تا پایان ماه جاری، اظهار داشت: جلسات این شورا هر ۲ ماه یک بار با حضور کارشناسان و پیشکسوتان رسانه ای استان تشکیل می شود تا ضمن بررسی محتوا رسانه های استان، کاستی ها و موانع موجود شناسایی و در خصوص رفع آن موانع راهکار ارائه شود.

وی افزود: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته توسط واحدمطبوعات اداره کل، در طی سال جاری از دفتر تمامی نشریات محلی دارای مجوز استان بازدید نموده و از نزدیک با مدیران و کارکنان این نشریات به گفتگو خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: فراقانونی عمل نکردن و کار کارشناسی یک اصل مهم در فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و مطالبات رسانه ها و دغدغه های ما باید به یک گفتمان مبدل شده تا به عنوان یک معیار، مسیر حرکت به سمت ساماندهی نشریات محلی هموار شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir