محدودیت فعالیت اصناف بروجرد از ۱۹ فروردین اجرا می‌شود

محدودیت فعالیت اصناف بروجرد  از ۱۹ فروردین اجرا می‌شود
شناسه خبـر : ۸۱۷۲۷ چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

بروجرد - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: تعطیلی و محدودیت فعالیت صنوف این شهرستان برای کنترل وضعیت قرمز و بحرانی کرونا از پنجشنبه ۱۹فروردین به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

به گزارش موج خبر احمد گودرزیان عصر چهارشنبه در نشست اضطراری ستاد کرونا افزود: باوجود  همه تلاش های کادر درمانی، بهداشتی و عوامل اجرایی برای مهار کرونا، بعد از ایام نوروز آمارها در شهرستان بروجرد رو به افزایش است که برای کنترل هرچه بیشتر شرایط و خروج از وضعیت قرمز محدودیتهای جدید اعمال می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اوضاع وخیم و بحرانی بروجرد، لزوم اعمال محدودیت های سختگیرانه جدید کرونایی تصویب شد.

وی افزود: بنابراین تعطیلی کامل و بدون شرط تمامی صنوف بجز مشاغلی مانند نانوایی، قصابی، میوه فروشی، سوپر مارکت، داروخانه های انسانی و حیوانی و عطاری ها الزامی است. 

فرماندار بروجرد گفت: مراکز معاینه فنی، تعویض پلاک، دفاتر بیمه، دفاتر پیشخوان دولت و ثبت ازدواج و طلاق، پست بانک، موبایل فروشی ها، تعمیرات موبایل، پاساژها، فروشگاه‌های مصالح ساختمانی و الکتریکی از روز پنجشنبه ۱۹ فروردین در بروجرد تعطیل خواهد بود.

گودرزیان افزود: فعالیت کاری ادارات نیز از این روز ساعت هشت تا ۱۳ اما حضور کارکنان تمامی ادارات به صورت کامل و صد درصدی است.

وی تاکید کرد: اجرای طرح زوج و فرد خودروها در سطح شهر نیز از روز پنجشنبه اجرا و در صورت تخلف، خودرو مربوطه اعمال قانون و به پارکینگ منتقل می شود.

فرماندار بروجرد گفت: با هماهنگی دادستان، تمامی قوانین و دستورالعمل های ستاد کرونا شهرستان قابل اجرا است و تخلف صنوف، نهاد، شخص یا اشخاص و نقض این مصوبات خارج از نوبت رسیدگی می شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir