سرمربی خیبر: آینده خوبی برای تیم پیش‌بینی می‌شود

سرمربی خیبر: آینده خوبی برای تیم پیش‌بینی می‌شود
شناسه خبـر : ۸۱۷۱۸ چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

خرم‌آباد - سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: مالک باشگاه همه خواسته‌ها را برآورده کرد و اردوی خوبی تدارک دید که با ادامه این روند، آینده خوبی برای تیم پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش موج خبر عبدالله ویسی روز چهارشنبه پس از پایان دیدار تیم های خیبر خرم‌آباد و بادران تهران به خبرنگاران گفت: دوران بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ تیمی در شرایط مطلوبی هستیم.

وی ادامه داد: بادران تیم با شخصیتی بود و می توانست برنده دیدار باشد اما خیبر حساب شده بازی کرد. 

وی گفت: تیم بادران تهران در بالا و خیبر خرم آباد در پایین جدول رده بندی قرار دارند و این موضوع حساسیت بازی را بیشتر کرده بود اما بازیکنان خیبر با همت خود قدر سه امتیاز را دانستند و تا پایان بازی از تک گل خود محافظت کردند.

ویسی با اشاره به حضور علی کریمی در کادر مدیریت تیم خیبر اضافه کرد: این ورزشکار محبوب در اردوی تیم حاضر می شود و به بازیکنان روحیه می دهد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه خانگی خود مقابل بادران تهران با یک گل به برتری رسید.

خیبر خرم‌آباد از ۱۸ بازی ابتدای فصل، سه برد، پنج باخت، ۱۰ تساوی، ۱۵ گل زده و ۱۴ گل خورده دارد و با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir