درگاه خبری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان راه‌اندازی شد

درگاه خبری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان راه‌اندازی شد
شناسه خبـر : ۸۱۷۱۴ چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

خرم‌آباد - دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان گفت: درگاه (پرتال) خبری از امروز چهارشنبه به منظور درج اخبار و اقدامات ۲۲ کمیته کنگره شهدای استان به آدرس" ۶۳۰۰shahid-lr.ir " راه‌اندازی شد.

به گزارش موج خبر علی رشنو روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان سال ۱۴۰۱ برگزار می شود که ۲۲ کمیته ذیل آن تعریف شده است.

وی  عنوان کرد: استان لرستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و امروز این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

وی بیان کرد: دوران دفاع مقدس یکی از عرصه‌هایی بود که جوانان این مرز و بوم با دفاع جانانه خود در مقابل رژیم بعث عراق پیروزی جاودانه ای را نصیب ایرانیان کردند و بدون شک این امر خطیر ثمره خون شهیدانی است که با شجاعت راهی جبهه ها شدند تا ستون های نظام اسلامی را در برابر بدخواهان و دشمنان استحکام بخشند.

رشنو با بیان اینکه رسانه و فضای مجازی رسالت بزرگی در معرفی سیره و آرمان شهدا به مردم و نسل جدید دارند تصریح کرد: برگزاری این کنگره ملی فرصت مناسبی برای معرفی شهدای استان است تا فداکاری و نقش آنها در تامین امنیت و آسایش کشور تبیین شود.

وی گفت: برنامه های این کنگره در سه بخش زیرساختی، تولید محتوا و انتشار، تهیه و تدوین شده است و از اصحاب رسانه استان دعوت می شود با تولیدات فاخر و در شان شهدای استان گام موثری برای برگزاری این رویداد ملی بردارند.

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره شهدای لرستان با اشاره به اجرای ۲۶ برنامه توسط این کمیته ادامه داد: تولید محتوا شامل تهیه عکس نوشت و پوستر، اینفوگرافیک، پویانمایی، کلیپ و مستند، اپلیکیشن و بازی اندرویدی است و جشنواره، مسابقه و نمایشگاه های مجازی ذیل این کنگره برگزار خواهد شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir