دادستان پلدختر: ناقضان پروتکل‌های کرونا با برخورد قضایی جریمه می‌شوند

دادستان پلدختر: ناقضان پروتکل‌های کرونا با برخورد قضایی جریمه می‌شوند
شناسه خبـر : ۸۱۶۷۷ چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

خرم‌آباد - دادستان پلدختر گفت: باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان، با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با این ویروس برخورد قضایی می‌شود.

علی امرایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار موج خبر اظهار کرد: وضعیت کرونایی این شهرستان به علت نقض دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های ستاد مقابله این ویروس برای بار دوم قرمز اعلام شد که برون رفت از این شرایط، نیازمند بازگشت تمام محدودیت ها است.

 وی افزود: بنا بر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، ممنوعیت تردد در سطح شهر پلدختر از ساعت ۲۱ تا سه بامداد اعمال و با خاطیان برخورد قضایی می شود به همین منظور از شهروندان تقاضا می‌شود برای قطع زنجیره انتقال کرونا و تامین سلامت مردم در این محدوده زمانی تردد نکنند.

وی افزود: همچنین فعالیت گروههای صنفی ۲، سه و چهار در پلدختر تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و صنوفی که این مصوبه را نقض کنند، مشمول اعمال قانون از سوی پلیس و برخورد قانونی می شوند.

امرایی تعطیلی تالارها و صنوف پرخطر را از اولویت‌های مصوبات ستاد مقابله با کرونا دانست و یادآور شد: تخطی اشخاص یا مجموعه‌ای از دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا جرم محسوب می شود و به دلیل تهدید بهداشت عمومی مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

دادستان پلدختر گفت: برون رفت از این وضعیت پرخطر، نیازمند نهایت همکاری و مشارکت مردم در اجرای محدودیت های کرونایی است بنابراین شهروندان باید برای حفظ سلامت خود و اطرافیان از ماسک استفاده، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir