نباید مردم از برکت و فیض جلسات حضوری ماه رمضان بی بهره شوند

نباید مردم از برکت و فیض جلسات حضوری ماه رمضان بی بهره شوند
شناسه خبـر : ۸۱۶۷۵ چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

مدیر تبلیغات اسلامی خرم‌آباد گفت: نباید مردم از برکت و فیض جلسات حضوری ماه مبارک رمضان بی بهره شوند و در این راستا رعایت کامل پروتکل‌ها نیز در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار موج خبر، حجت الاسلام محمد علی نیا امروز چهارشنبه در ستاد هماهنگی برنامه‌های ماه رمضان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی اجرای برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: یک مرحله جشنواره استانی برنامه ریزی شده که در بخش‌های مختلف سلامت، احکام و… برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که در این راستا دستگاه‌های دیگر نیز می‌توانند مشارکت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: همچنین تولید محتوای ویژه ماه مبارک رمضان برای صدا و سیمای مرکز لرستان را هم در دستور کار داریم.

مدیر تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به اینکه با حجم پیگیری‌ها و مطالبات فعالان فرهنگی مساجد و هیئات مذهبی مواجه هستیم، اظهار داشت: دقیق‌ترین و بهترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مساجد و هیئات داشته‌اند، لذا اهمیت موضوع ماه رمضان این را می‌طلبد که برنامه‌های ویژه ماه مبارک برگزار شود.

حجت الاسلام علی نیا خاطرنشان کرد: ضمن رعایت پروتکل‌ها می‌توان مردم را از برکات و فیض جلسات حضوری بی بهره نگذاشت.

وی با تاکید بر اینکه برخی مسئولان از هم اکنون اذعان می‌کنند که تا شب‌های قدر باید برنامه‌ها تعطیل شود، این در حالیست که وضعیت رنگبندی شهرها متفاوت است و امکان برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌ها وجود دارد، افزود: نیاز است که مردم از فضای معنوی برنامه‌های ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir