اقلام مورد نیاز مردم لرستان قبل از ماه رمضان توزیع شود

اقلام مورد نیاز مردم لرستان قبل از ماه رمضان توزیع شود
شناسه خبـر : ۸۱۶۷۰ چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

خرم‌آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوط به تنظیم بازار، اقلام مورد نیاز مردم را قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان تامین و توزیع کنند.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ماه مبارک رمضان بیان کرد: ستاد تنظیم بازار و سازمان صنعت، معدن و تجارت اقلام مورد نیاز این ماه را در اختیار مردم قرار دهند تا از آشفتگی در بازار پیشگیری شود.

وی ادامه داد: نارضایتی مردم و آشفتگی بازار بیانگر نبود برنامه ریزی است بنابراین باید قبل از ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی لازم و اقدام جدی برای تامین و توزیع اقلام مصرفی انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی همچنین اضافه کرد: باید در ماه مبارک رمضان به گونه ای برنامه ریزی شود که صحنه های مخالف با سرزمین اسلامی در سطح معابر دیده نشود و با تعامل و یکپارچگی لازم فضایی فراهم شود تا اتحادیه اصناف بر رعایت شئونات ماه مبارک رمضان تاکید کند.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر لزوم حساسیت نسبت به برخی رفتارها در سطح معابر و خیابان های استان ادامه داد: در جامعه اسلامی زندگی می کنیم و موظف به رعایت شئونات اسلامی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اظهار داشت: نباید نسبت به این امور بی تفاوت باشیم بلکه اینگونه رفتارها باید نکوهش شود و عموم افراد اجازه رفتارهای دور از اخلاق و شئونات را به دیگران ندهند.

وی با تاکید بر داشتن بازار اسلامی عنوان کرد: سخنوران، خبرگزاری و رسانه ها باید رفتارهای مخالف با فرهنگ دینی و ملی را گوشزد کنند چراکه بی تفاوتی ها باعث فاصله از فضائل می شود.

وی همچنین به خودداری از اظهارنظرهای قطعی و متفرقه در مورد وضعیت کرونایی شهرهای استان تاکید کرد و ادامه داد: بیشترین رعایت را در تمام امور، متدینین انجام می دهند و دلیلی ندارد که همه محافل و اجتماعات بصورت یکسان دیده شود.

وی افزود: بیشتر مراسم های دینی و مذهبی در استان به شکل گذشته انجام نشده است اما برخی مراسم عزا و عروسی بدون اصول بهداشتی در استان برگزار شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir