سردخانه صنعتی ۲۰۰۰ تنی روستای کاکا رضا شهرستان سلسله مورد بهره برداری قرار گرفت

سردخانه صنعتی ۲۰۰۰ تنی روستای کاکا رضا شهرستان سلسله مورد بهره برداری قرار گرفت
شناسه خبـر : ۷۹۰۵ سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان امروز(4 شهریور) در آیین بهره برداری و افتتاح سردخانه صنعتی دو هزار تنی روستای کاکارضا شهرستان سلسه  اظهار داشت: با بهره براری...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان امروز(4 شهریور) در آیین بهره برداری و افتتاح سردخانه صنعتی دو هزار تنی روستای کاکارضا شهرستان سلسه  اظهار داشت: با بهره براری از این پروژه بستر اشتغال ۱۵ نفر فراهم شده است.

 

«علی آشتاب» بیان کرد: بری تکمیل و بهره برداری از این طرح اعتباری بالغ بر   ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است که یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن از محل  تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به تسهیلات اشتغال روستایی استان، بیان کرد: در طول هفته دولت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان  لرستان پرداخت می شود.

 

آیین افتتاح این سردخانه صنعتی در سالن جلسات صندوق کارآفرینی استان  با حضور نورالله زاده مدیر صندوق کارآفرینی کشور از طریق ویدئو کنفراس و معاون استاندار، خسروی فرماندار سلسله ومدیر صندوق کارآفرینی امید استان لرستان و برگزارشد.

پایان پیام/85
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir