کتابخانه درجه یک الیگودرز افتتاح می شود

کتابخانه درجه یک الیگودرز افتتاح می شود
شناسه خبـر : ۷۵۱۰۶ دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

خرم‌آباد - فرماندار الیگودرز گفت: کتابخانه درجه یک این شهرستان در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به زودی افتتاح می شود.

به گزارش موج خبر ماشااله نعمتی روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات کتابخانه‌های این شهرستان با بیان اینکه نقطه آغازین هر پیشرفتی در جوامع مطالعه و کتابخوانی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت های فرهنگی از گستردگی بالایی برخوردار است، می بایست فعالیت های مهم حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان اولویت بندی شده تا در جلسات انجمن کتابخانه های عمومی در طول سال مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: انتظار داریم اعضای انجمن و سایر فرهیختگان شهرستان در راستای رفع موانع و مشکلات کتاب و کتابخوانی، با بیان راهکارهای علمی و عملی در جهت ترویج هرچه بیشتر مطالعه مفید، همکاری داشته باشند.

نعمتی فرماندار با اشاره به افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز گفت: کتابخانه درجه یک الیگودرز دارای نواقص جزیی می باشد که پیمانکار این پروژه در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص  جهت افتتاح اقدام نماید.

وی افزود: شهرداری الیگودرز در اولین فرصت نسبت به بهینه شدن معبر نظیر آسفالت، اصلاح و لایروبی کانال دفع فاضلاب جنب کتابخانه اقدام نماید.

نعمتی گفت: شهرداری الیگودرز امسال در دومین پرداختی خود مبلغ سی میلیون تومان دیگر از سهم نیم درصد از درآمدهای وصولی خود به  حساب انجمن کتابخانه عمومی شهرستان  واریز نمود.

فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: متاسفانه لرستان کتابخانه درجه یک ندارد که کتابخانه درجه یک الیگودرز بعد از بروجرد دومین کتابخانه درجه یک در سطح استان است که یک حرکت فرهنگی خوب برای مردم فرهنگ دوست شهرستان الیگودرز است.

وی افزود: در این کتابخانه اقدامات موثری نظیر برنامه های فرهنگی، نشست های تخصصی، کلاس های آموزشی انجام بپذیرد تا با همکاری مجمع به هدف نهایی برسیم.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir