پلدختر میزبان برنامه‌های کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان خواهد بود

پلدختر میزبان برنامه‌های کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان خواهد بود
شناسه خبـر : ۷۵۰۹۷ دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

پلدختر- مسئول ستاد اجرایی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان از برگزاری برنامه‌های ویژه این کنگره در سال آینده در پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سرهنگ محمد محمودوند روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در شهرستان پلدختر اظهار داشت: این کنگره که در سطح ملی برگزار می‌شود براساس شرایط کرونا ممکن است سال آینده برگزار و یا به اوایل سال ۱۴۰۱ موکول شود.

وی افزود: استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد کنگره شهدا و دبیر آن فرمانده سپاه استان می‌باشد که برگزاری مطلوب آن در گرو همکاری، هماهنگی و حمایت دستگاه‌های شهرستان است.

مسئول ستاد اجرایی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان گفت: با توجه به فرمایشات امامین انقلاب زنده نگهداشتن یاد شهدا از نیازهای اساسی و حیاتی کشور و بسیار حائز اهمیت است، بنابر این اجرای برنامه‌های مختلف این کنگره در راستای مطلوبیت هر چه بیشتر نیاز به توجه و پای کار آمدن مسئولان دستگاه‌های اجرایی دارد.

سرهنگ محمودوند افزود: با توجه به اینکه پلدختر به عنوان قدمگاه و محل عبور رزمندگان و شهدا به جنوب کشور و بیش از ۸۰ بار مورد آماج حملات هوایی دشمن قرار گرفته و به هویزه ثانی لقب یافته نقش ستاد اجرایی شهرستان پلدختر در این کنگره می‌تواند تصویری از ابتکارات و خلاقیت‌های نخبگان و هنرمندان شهرستان باشد.

وی یادآور شد: این کنگره دارای ۲ دسته برنامه‌های اجرایی با هدف اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یک پیوست استانی دارد و در مرحله دوم به ابتکار و خلاقیت شهرستان بستگی دارد.

مسئول ستاد اجرایی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان افزود: پیگیری اختصاص اعتبارات به برنامه‌های اجرایی این کنگره موضوعی پر اهمیت و در اولویت است که مدیران دستگاه‌ها باید در ارتباط و هماهنگی با مرکز استان به جد آن را پیگیری کنند.

سرهنگ محمودوند با بیان اینکه رویکرد کنگره ۶۳۰۰ شهید استان مردم محوری است، گفت: بنابر این مسئولان در راستای ارائه مطلوب‌ترین برنامه‌ها و ارتقا جایگاه شهرستان در این رابطه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا کنگره‌ای در شأن و منزلت مقام و جایگاه شهدا برگزار شود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir