معضل بیکاری در لرستان باید رفع شود

معضل بیکاری در لرستان باید رفع شود
شناسه خبـر : ۷۵۰۹۲ دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

الشتر- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز روز دفاع در برابر جنگ ناجوانمردانه اقتصادی است، گفت: معضل بیکاری در لرستان باید چاره اندیشی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار موج خبر، محسن رضایی امروز دوشنبه در مسجد امام سجاد (ع) در دیدار با مردم سلسله اظهار داشت: سلسله دارای جوانانی فرهیخته و با سواد است که دارای سابقه طولانی در دفاع از اسلام و ایران و انقلاب بوده و از افتخارات ما هستند.

وی با بیان اینکه امروز روز دفاع در برابر جنگ ناجوانمردانه اقتصادی اروپا و آمریکا است، تصریح کرد: دشمنان ما را محاصره اقتصادی کرده‌اند، اینجا زاگرس است و مردان و زنان با غیرت زاگرس می‌توانند که ملت ایران را از این گردنه عبور دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سلسله شهری خوش آب و هواست و بهشت ایران است، اما متأسفانه فقر و بیکاری در لرستان بیداد می‌کند.

رضایی با بیان اینکه جنگ اقتصادی با جنگ نظامی دو تفاوت دارد در جنگ گردان‌های نظامی در مرزها از آب و خاک میهن دفاع می‌کردند اما الان جنگ اقتصادی به داخل خانه‌های مردم کشانده شده و باید این جنگ به درستی فرماندهی شود، تصریح کرد: نیروهای ما باید در این جنگ اقتصادی مثل دوران دفاع مقدس خوب عمل کنند و فقر و بیکاری را از خانه و کاشانه مردم دور کنند.

یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: الشتر شهر مردان مرد و گردان کمیل است و در زمان جنگ نیروهای وسیعی از مردم این دیار در قالب گردان کمیل در مناطق عملیاتی کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه عدم انجام سرمایه گذاری‌های مناسب و گسترد ه در لرستان باعث کاهش رونق اقتصادی در این استان و به تبع شهرستان سلسله شده است و بر ماست که ندای مظلومیت و محرومیت این استان را به گوش همه برسانیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که از لحاظ آب و هوایی، منابع طبیعی، آب و… لرستان جز سه استان برتر کشور است.

ابراهیمی یادآور شد: در حالی که در هر خانواده ۳ یا ۴ نفر افراد با تحصیل عالیه وجود دارد ولی نرخ بیکاری در استان و شهرستان بیداد می‌کند.
 

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir