سهم لرستان از اعتبارات در موعد مقرر جذب شود

سهم لرستان از اعتبارات در موعد مقرر جذب شود
شناسه خبـر : ۷۴۵۱۶ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹

گروه استان‌ها- استاندار لرستان گفت: براساس برآوردهای انجام شده حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان ردیف متفرقه در کشور برآورد شده که دستگاه‌های اجرایی لرستان باید سعی کنند سهم لرستان را در موعد مقرر جذب کنند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سید موسی خادمی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان که با موضوع «اقدامات و پیگیری‌های انجام شده و بررسی موضوعات تصویب شده در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان» انجام گرفت اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم لرستان دریافت سهم استان از محل ردیف‌های متمرکز ملی متفرقه توسط دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: برآورد شده که حدود 17 هزار میلیارد تومان ردیف متفرقه در سطح کشور وجود دارد و هدف گذاری به‌ گونه‌ای ترسیم شده که بتوان 750 میلیارد تومان از این رقم را با توجه به سهم 5 درصدی طراحی شده در استان جذب کنیم. که این امر زمانی محقق می‌شود که اعتبارات در نظر گرفته شده در کشور به طور 100 درصد تخصیص یابد.

استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان هدف گذاری مشخص شده را به خوبی محقق کرده‌اند اما آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که از این موضوع عقب هستند باید هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری جذب اعتبارات اقدام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت زمانی باید تخصیص اعتباراتی که به صورت نقدی یا اوراق است هر چه سریعتر پیگیری شوند تا مجبور به تمدید زمان جذب آنها نباشیم.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با امور زیربنایی و شهرسازی در شهر نورآباد گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود برای تأمین مسکن اقشار محروم و کم درآمد، بخش‌هایی به مناطق شهری برای رفع این مشکل اضافه شد که در جلسه امروز به تصویب رسید.

انتهای پیام/642/ح

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir