نباید عده‌ای به بهانه تحریم بی‌مروتی کنند‌

نباید عده‌ای به بهانه تحریم بی‌مروتی کنند‌
شناسه خبـر : ۷۴۴۸۸ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

گروه استان‌ها- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ، جنگ اقتصادی است و نباید عده‌ای به بهانه تحریم بی مروتی کنند و سبب شوند تا نان و اشتغال مردم مشکل داشته باشد

به گزارش موج خبر از الیگودرز، محسن رضایی ظهر امروز در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب و در جمع مردم الیگودرز  با بیان اینکه دولتمردان یا باید خود پیش بینی کنند و یا اگر افراد دلسوزی خطرات را به آنها می‌گوید باید گوش کنند اظهارداشت: ما گفتیم مراقب سقوط پول ملی باشید اما بی توجهی کردند و اگر به هشدارها توجه می کردند نباید قیمت ارز اینگونه بود.

وی افزود: بورس را مراقبت نکردند تا این که هر کسی وارد بورس شود و سرنوشت بورس کشور را به هم بزنند، دولتمردان کشور که منتخب مردم هستند یا باید وارد باشند و خودشان پیش بینی کنند و اگر این قدرت را ندارد دلسوزان کشور که به آنها هشدار می‌دهند باید حرف دلسوزان را گوش دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اگر کسی حرف دلسوزان کشور را گوش ندهد و خودش هم نتواند پیش بینی کند پس از سالها بگوید کار کردیم به طوری که چرخ سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم می‌چرخد، سوال اینجاست آیا واقعا چرخ زندگی مردم می‌ چرخد؟ چرا باید کسی که مسئولیت دارد اینگونه صحبت کند در حالی که باید سفره دولت با مردم یکی باشد.

وی بیان کرد: دولت و مردم دو سفره ندارند بلکه یکی دارند که اگر نان مردم کم شد باید نان دولت نیز کم شود نه این که اگر نان مردم کم شد دولت به درد مردم نرسد.

رضایی تصریح کرد: نباید اجازه داد اقتصاد کشور بهم بریزد، باید اقتصاد را نجات داد و باید گفت امروز یک جنگ اقتصادی شدید داریم و علاوه بر این در داخل کشور نیز سوء مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه مفسدان، رانت خواران و نفوذی‌هایی در کشور وجود دارد گفت: برخی در بورس نفوذ می‌کنند که در واقع این افراد بازیگران سیاسی هستند که یکی را انتخاب می‌کنند و عده‌ای دور او را می ‌گیرند و مسیر را کج می‌کنند، اخیرا نیز زمزمه می‌کنند نظامی‌ها می‌آیند، این نظامی‌ها بچه‌های مردم‌اند که سینه خود را سپر حوادث کشور کردند و چون جنگ اقتصادی است به کمک ملت آمدند.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: چرا عده‌ای در داخل و خارج از کشور ترسیده‌اند؟ شما ترس از منافع خودتان را دارید یا نگران منافع مردم هستید؟ آیا نگران هستید که دست دزدها و رانتها قطع شود البته حق دارند که بترسند چون نظامی‌ها به کشور نظم می‌دهند و افرادی را که در پستوهایی مانند بورس و جای دیگه هستند به مردم معرفی می‌کنند و نظامی‌ها که به میدان آیند پدر دزدان و کسانی که به مردم رحم نمی‌کنند را درمی‌آورند.

وی با بیان اینکه مردم شهید دادند و جانانه ایستادگی کردند افزود: جنگ، جنگ اقتصادی است و نباید عده‌ای به بهانه تحریم بی مروتی کنند و سبب شوند تا نان و اشتغال مردم مشکل داشته باشد. در همین شهرستان الیگودرز ثروت و ظرفیت زیادی دارد اما جوانان زیادی بیکار هستند، این شهرستان ثروت، کشاورزی و معدن دارد چرا به صنعت تبدیل نمی‌شود تاه درآمد مردم افزایش یابد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به قیمت گندم اشاره و عنوان کرد: هزینه‌ها در بخش کشاورزی افزایش یافته اما قیمت گندم چهار هزار و 200 تومان تعیین شده است و  از طرفی دیگر گندم از خارج هر تن به قیمت 250 دلار وارد می‌شود که هزار تومان برای وارد کننده است و 4200 تومان فروخته می‌شود که برای کشاورز ما نیز چهار هزار و 200 تومان در نظر می‌گیرند.

وی بیان کرد: چرا ارز مردم را مُفت دست وارد کننده می‌دهید که سود کنند و کشاورز باید پول کود و تجهیزات دهد و مشکلاتی را داشته باشد.

در حال تکمیل..

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir