شهدا درس آزادگی را به جهانیان آموختند

شهدا درس آزادگی را به جهانیان آموختند
شناسه خبـر : ۷۴۴۶۷ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا درس آزادگی را به جهانیان آموختند لذا ما باید برای حفظ مزار و گلزار شهدا تمام تلاش خود را به کار گیریم.

به گزارش موج خبر، حجت الاسلام و المسلمین یوسف علی شکری، روز شنبه با حضور در گلزار شهدا، به مقام شهدای استان ادای احترام کرد و افزود: تربت پاک شهیدان، مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان است.
وی اظهار داشت: شهدا باید مورد تجلیل و تکریم همه انسانهایی که می‌خواهند از این شهدای مقاوم الگو بگیرند و مسیر رشد و تعالی خودشان را در استقامت شهدا ببینند تبدیل شود.

حجت الاسلام شکری افزود: برنامه ای که برای خانواده شهدا در نظر گرفته ایم ارتقای معنویت و بروزرسانی در طراز شهداست، شهدایی که درس آزادگی را به جهانیان آموختند و خانواده های آنها پاسدار این راه و اولین سنگربان از حریم شهید و شهادت هستند.
وی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا نمونه صبر و استقامت هستند  گفت: ما آمده ایم از شهدا  درس صبر، بردباری، تحمل فراق عزیزان و راه وفاداری بیاموزیم.

استان لرستان ۶ هزار و ۳۰۰ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد، ۶ هزار و ۳۷۹  جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده و ۶ هزار و ۲۵۰ فرزند شهید است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir