امام جمعه نورآباد: نظارت بر نرخ‌گذاری‌های بازار دلفان بیشتر شود

امام جمعه نورآباد: نظارت بر نرخ‌گذاری‌های بازار دلفان بیشتر شود
شناسه خبـر : ۷۴۴۶۶ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

خرم‌آباد - امام جمعه نورآباد گفت: با توجه به افزایش برخی کالاهای اساسی و میوه در ایام پایانی سال ، نظارت و کنترل بازار بیشتر ‌شود.

حجت الاسلام "محمد یوسف خانی"  روز شنبه در دیدار با کارکنان صنعت، معدن، تجارت و اتاق اصناف دلفان افزود: با هماهنگی ، همفکری و تعامل میان مسوولان باید نظارت ها بر قیمت اجناس و نحو توزیع بیشتر و مستمر انجام شود تا افراد فرصت طلب و سودجو نتوانند به اهداف خود برسند.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود مسوولان با بازرسی و نظارت دقیق بر قیمت ها، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات، زمینه تعدیل قیمت‌ها را فراهم سازند که گرانی در شب عید نباید موجب فشار اقتصادی به مردم شود .

امام جمعه نورآباد تصریح کرد: اگر چه مسوولان باید با برنامه ریزی درست و صحیح نیاز مردم را در بازار تامین کنند  اما برای فراهم شدن فرصت دسترسی همه آحاد جامعه به کالاهای اساسی، مردم نیز باید همکاری و در حد نیاز خود اقدام به خرید کنند.

حجت الاسلام خانی افزود : کشور ما  مهد ظرفیت های نهفته ای در بخش های مختلف دارد که  دست اندرکاران امر باید برای شکوفایی آنها تلاش کنند و این استعدادها را برای رونق و بهبود زندگی مردم بکار گیرند.

وی از وضعیت قیمت بعضی از کالای اساسی و میوه   انتقاد کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش غیرمتعارف کالای اساسی . میوه  در نزدیکی شب عید ، نظارت ها مستمر و  بیشتر شود  و در صورت تخلف برخورد جدی و قانونی با افراد خاطی انجام شود.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir