سد کمندان ازنا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ آبگیری در ۱۴۰۰

سد کمندان ازنا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ آبگیری در ۱۴۰۰
شناسه خبـر : ۷۳۶۲۳ پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

لرستان- حسن نژاد، مدیرعامل شرکت آب منطقه لرستان گفت: یکی دیگر از پروژه های فعال استان در بحث آبرسانی، اجرای سد کمندان ازنا بوده که با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث و در صورت تامین اعتبار طی سال ۱۴۰۰ آبگیری خواهد شد.

داریوش حسن نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر، اظهار داشت: سد تاج امیر نورآباد در حال حاضر ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: یکی دیگر از پروژه های فعال استان لرستان در بحث آبرسانی، اجرای سد کمندان ازنا بوده که با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث است و در صورت تامین اعتبار در سال ۱۴۰۰ آبگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه لرستان عنوان کرد: از دیگر پروژه‌هایی که تا پایان ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد بحث آبرسانی به شهر بروجرد است که تاکنون فرایند ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی آن انجام شده اما هنوز به اعتبارات دیگری برای ساخت دو باب مخزن پنج هزار متر مکعبی دیگر نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: سد زیبای محمد خرم آباد در حال حاضر پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیاز به تصویب اعتبارات مناسب دارد که پیش بینی می‌کنیم این پروژه تا سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد.

منبع خبر:تحلیل بازار

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir