اعتراض فارغ‌التحصیلان مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد به عدم تعیین تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی

اعتراض فارغ‌التحصیلان مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد به عدم تعیین تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی
شناسه خبـر : ۷۳۶۱۴ پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد به عدم تعیین تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی خود، مقابل دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان تجمع کردند.

به گزارش موج خبر، فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد اخیرا در اعتراض به عدم تعیین تکلیف گرایش در مدرک تحصیلی خود، مقابل دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی به مطالبه‌گری از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و آزاد بروجرد برای لحاظ شدن گرایش در مدرک تحصیلی صادره پرداختند و درخواست شرکت در طرح نیروی انسانی و آزمون‌های استخدامی مهندسی پزشکی با گرایش بیوالکتریک را داشتند.
 
یکی از دانشجویان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد در حاشیه این تجمع در این باره گفت: ما چهار سال رشته مهندسی پزشکی را با گرایش بیوالکتریک خوانده‌ایم و تمام دروس تخصصی این رشته را گذرانده‌ایم، اما متاسفانه بعد از فارغ‌التحصل شدن در مدرک نهایی که به ما داده شده این گرایش را ثبت نکرده‌اند. همین امر باعث شد که نتوانیم در طرح اختیاری شرکت کنیم. به همین واسطه هم در بحث استخدام به مشکل خوردیم؛ برای حل مشکلاتمان و لحاظ شدن گرایش در مدرک تحصیلی صادره به تمامی ارگان‌های مربوطه مراجعه کردیم اما نتیجه‌ای نداشته و در آخرین پیگیری‌هایمان، امیرمحمد فراهانی مدیر روابط عمومی صنف متخصصین تجهیزات پزشکی کشور در گفتگویی با موج خبر، وعده رفع مشکلات مذکور طی روز‌های آینده را دادند و همچنان منتظر تحقق این وعده هستیم.
 
 
فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بروجرد معتقدند که بعد از ثبت‌نام در این رشته و با گذشت سه ترم، بنا به نظر مدیر گروه قبلی و شرایط دانشکده، گرایش بیوالکتریک برای این رشته انتخاب شد و دانشجویان هم راهی جز قبول این گرایش نداشتند. اما بعد از چهار سال و گذراندن تمام دروس تخصصی گرایش بیوالکتریک، هنگام فارغ‌التحصیلی و گرفتن گواهی موقت متوجه شدند که گرایش بیوالکتریک برای آنان ثبت نشده که در نتیجه آن، بدون ثبت گرایش نتوانستند در طرح شرکت کنند. این در حالی است که طبق نامه مدیر گروه فعلی و دروس پاس شده، آنان فارغ‌التحصیل گرایش بیوالکتریک هستند و این گرایش مشمول طرح است.

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir